Rayman Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Kjekkt å høre Mye av lyden forsvinner på filmen sikkert for det blir for høyt for micen for egentlig er lyden ennda vassere Hvist ikke noe uventet skulle dukke opp så kommer både jeg og bilen på skogen ja! Er jo årets høydepunkt det :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Kjekkt å høre Hvist ikke noe uventet skulle dukke opp så kommer både jeg og bilen på skogen ja! Er jo årets høydepunkt det :D Ja er det det? Er ikkje det sinnsvakt med kø kjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Jo, men jeg fikk så mye kjøring jeg ønsket i fjor jeg fordet så er fornøyd jeg selv om det var sinnsvakt mye kø. Problemet er vel at det kun er 2 surrehuer i den bua, håper det blir bedre dette året! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Da er nye felger bestillt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Da er nye felger bestillt men ingen bilder, linker eller hint selvsagt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 hehehe kan sei det sånt at de er 17" Synest 18" ble litt stort, får prøve 17" for å få den lengre ned på bakken. Bilder kommer når felgene kommer på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo0nny Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Rå motor det der hørest det ut som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 Bilen har fått komt ut av garasjen å luftet seg en liten kjøretur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 aaah.. GROMT!! la emg gjette, du skal til rudskogen i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Det set veldig bra ut skulle sveiset noen kjøle ribbet på den luftscoope under bilen, fått litt kjøle effekt Klart til Gatebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 åå, fantastisk :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 aaah.. GROMT!! la emg gjette, du skal til rudskogen i morgen? Blir desverre ikke tid :/ Det set veldig bra ut skulle sveiset noen kjøle ribbet på den luftscoope under bilen, fått litt kjøle effekt Klart til Gatebil? Skal lage en diffusor der så kassen blir skjult Den kassen der holdes overaskende kald da den kjøles såpass ned av radiatorviftene som drar gjennom luft. Bensinkjøleren fungerer utrolig godt, etter en liten kjøretur å ha fått skikkelig varme i bilen så var fuel feed tanken Iskald! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Spent på de nye felgene jeg... Når ankommer dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Helt rå! Ordentlig racingstuk nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå