-Marius- Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Var en tur å skulle kjøpe lakk i dag hos lakkspesialisten i Bergen. Overhørte fyren foran meg i køen, som sa noe som jeg ikke likte . Han jobbet på et bilverksted i mathopen (fikk ikke helt med meg navnet på verkstedet) og de hadde værst så "uheldig" å rygget i en kundebil, slik at den hadde fått striper og litt skade. Han skulle da kjøpe litt lakk på BOKS slik at han kunne lakke rett over uten at kunden så noe når han hentet bilen sin.
knut_olestad Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Du burde fulgt etter og prøvd finne ut regnr på den bilen, så kontakta bilens eier.
jonr- Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Du burde fulgt etter og prøvd finne ut regnr på den bilen, så kontakta bilens eier. ja, dette er sånt man får god karma av! hadde dette vært min bil det gjaldt, så hadde jeg gitt en fin dusør til vedkommende som hadde vært såpass god samaritan. sånt er uakseptabelt. tenk om det var DIN bil.....
-Marius- Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 Du burde fulgt etter og prøvd finne ut regnr på den bilen, så kontakta bilens eier. Skulle fulgt etter om jeg hadde hatt tid. Verkstedet ligger 20 min ca kjøring fra der jeg hørte det.
S.Nilsen Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Forbanna idioter! Håper for hannes del at han kødder med feil mann da kansje han lærer..
BreitBau Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Hehe.. Dere skulle vel egentlig bare visst hva verksteder gjør med bilene deres.. er mye behandling der dere kanskje ikke hadde likt.. Gjelder jo seff ikke alle... Men om du noengang har sett på at ett dekkfirma legger om dekk på uberfete 19"ere med strekk, så kan jeg love deg at det ikke ser pent ut.. Og det er noe i samme duren..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå