///bimmer Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 bilen vurderes solgt!! mod.1987 første gang registrert 11.20.87 første gang i norge 05.26.06/ kom fra sverige 195hk bilen har fått monter supersprint eksos og et innsatsfilter noe som fungere sykt bra -godkjent i vongkort orginalt kan følger med H&R senkestt justerbart -godkjent i vonkort orginalt kan følge med BBS felger med viking 225/45/ZR16 89W orginale kan følge med hjulkontroll er utført etter senkesette og felger ble montert PKK utført 13.10.08 uten feil årsavgift betalt bilen er i orginal lakk å veldig blank å uten park.bulker osv front fanger ble lakkert pga noen steinsprut mye utstyr som både takluke å aircondition, alt er eletrisk, brannsøker,hovedstrømsbryter++ skinnsetene å resten av inntreøre er i en topp stand innkjøringsklister står enda oppe på ruta aldrig hatt noen form for skade byttet mye slitedeler opp jennom tiden så alt skal være tipp topp bilen er særdeles velhold å i en topp stand.. kun brukt til søndagsturer i fint vær km ca 94 000 dette er en bil jeg vurdere for salg pga ønske om bil som kan brukes på bane blir større å større å denne er for fint til å brukes til det dette er en bil for en entusiast som meg som vil behandle den gått å ta vare på den i mange år jeg vil ikke komme til å selge bilen til folk jeg tror vil børne den sunn samt for unge førere mer info vil nok komme senere, men synes folk bør se bilen for å få rett inntrykk vist noen er inntresert er det bare å spørre eller slenge inn et realistisk bud pris:270.000 for seriøse tlf 90917984/47615822 e-post raggi.87@hotmail.com ring etter 18.00 pga jobb om mulig IKKE ANNONSESELGERE TAKK!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 fy søøren for en bil!! Lykke til me salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///bimmer Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 litt fler bilder til BMW folket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Hvorfor selge denne flotte bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///bimmer Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 å enda noen til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///bimmer Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Hvorfor selge denne flotte bilen? nei vet ikke helt selv er pga at jeg vil ha en bil jeg kan "bruke" om du sjønner detter er en bil som bør stå i en garasje å kun bli brukt på fine sommerdager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 I og med at disse bilene varierer veldig i pris, så anbefaler jeg deg å legge ut en minstepris. Det er vansklig for en eventuell kjøper å gi bud uten å ha sett bilen "live". Og det er heller ikke spesiellt morro å reise å se på en bil du håper å få til 200.000,- åsså får du vite når du kommer ned at bilen ikke går under 250.000,- liksom Årsmodell og motortype er jo også litt relevant å ha med i en salgstråd (tenker da på om det er 195hk eller 215hk) Jeg har en kamerat som kan vær interesert i bilen, men han reiser ikke ned uten å ha en viss peiling på hva den går for (forstålig nok). Mvh Øystein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///bimmer Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 takk Øystein ser selv at det mangla skal legge inn det vettu me tanke på pris vet jeg ikke helt selv enda så skal tenke litt på den men for folk som vil ha litt aning så 200.000 er ikke aktuelt.....må tenke litt der har ikke noe hastverk med å selge men siden du kommenterte så er den en 1987 mod med 195 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 takk Øystein ser selv at det mangla skal legge inn det vettume tanke på pris vet jeg ikke helt selv enda så skal tenke litt på den men for folk som vil ha litt aning så 200.000 er ikke aktuelt.....må tenke litt der har ikke noe hastverk med å selge men siden du kommenterte så er den en 1987 mod med 195 hk ville ikke solgt for under 250000 jeg men, i mine øyne er disse 86-87 modellene mer verdt enn di siste utgavene av e30m3. er ikke så mange år på låven før di er veteran vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///bimmer Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 nei er sant det å er en av grunnene til jeg kun vurdere salg dette er jo en bil som en kjøper garantert ikke taper penger på( om den ik blir vraket da) ja 250 då kommer det seg om jeg selger den angre jeg nok derfor det er viktig å selge til noen som tar vare på den så jeg kan kjøpe den ijenn å tape masse penger på det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webbie Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Gamle bilen min jo... Flott å se at den blir tatt godt vare på For de som er interessert så kan jeg garantere at dette er en av Norges fineste originalbiler. Kjenner at jeg angrer litt på salget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Utrolig flott E30 M3! Lykke til med salget.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Kjenner at jeg angrer litt på salget... Det gjør jeg også.. Det var altså jeg som importerte denne til Norge. Den var i meget god stand når jeg hadde den, og det ser ut som den har blitt tatt godt vare på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///bimmer Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 bare takke for du fikk en så fin bil til norge komme nok til å angre jeg å men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Kan en 93 mod E36 M3 + 40 000 være interesant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg