Hefner Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Kan det være noen som er int i et slikt interiør tro...Det er i meget bra stand. Kanskje noen som har et i grusom farge eller et som er ødelagt som ikke vil punge ut med 10K for et evt skinn interiør. kan fikse flere bilder hvis interresse. 2500,- komplett.
Bjørner Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Heisann , er interessert.. Hviklen årsmodell er det ?
Hefner Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 Heisann , er interessert.. Hviklen årsmodell er det ? det er fra en 99 mod.
Bjørner Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Skal du selge hele interiøret inkludert baksete og sidepaneler eller selger du framstolene separat ? KM stand på bilen de står/har stått i `?
Hefner Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 Skal du selge hele interiøret inkludert baksete og sidepaneler eller selger du framstolene separat ?KM stand på bilen de står/har stått i `? hvis noen er int så selger jeg hele interiøret, du er bare int i fremstolene kanskje??
Bjørner Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Skal du selge hele interiøret inkludert baksete og sidepaneler eller selger du framstolene separat ?KM stand på bilen de står/har stått i `? hvis noen er int så selger jeg hele interiøret, du er bare int i fremstolene kanskje?? jepp er interessert i framstolene ja. Har grått stoff fra før men førersete er utslitt etter 430' km
Hefner Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 Skal du selge hele interiøret inkludert baksete og sidepaneler eller selger du framstolene separat ?KM stand på bilen de står/har stått i `? hvis noen er int så selger jeg hele interiøret, du er bare int i fremstolene kanskje?? jepp er interessert i framstolene ja. Har grått stoff fra før men førersete er utslitt etter 430' km du har pm
Hefner Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 Kan det være noen som er int i et slikt interiør tro...Det er i meget bra stand. Kanskje noen som har et i grusom farge eller et som er ødelagt som ikke vil punge ut med 10K for et evt skinn interiør. kan fikse flere bilder hvis interresse.tenkte ha 2500,- komplett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå