Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det være noen som er int i et slikt interiør tro...Det er i meget bra stand. Kanskje noen som har et i grusom farge eller et som er ødelagt som ikke vil punge ut med 10K for et evt skinn interiør. kan fikse flere bilder hvis interresse.

2500,- komplett.

v0bey7z5m3ij9mtwhm9q.jpg

Skrevet
Skal du selge hele interiøret inkludert baksete og sidepaneler eller selger du framstolene separat ?

KM stand på bilen de står/har stått i `?

hvis noen er int så selger jeg hele interiøret, du er bare int i fremstolene kanskje??

Skrevet
Skal du selge hele interiøret inkludert baksete og sidepaneler eller selger du framstolene separat ?

hvis noen er int så selger jeg hele interiøret, du er bare int i fremstolene kanskje??

jepp er interessert i framstolene ja. Har grått stoff fra før men førersete er utslitt etter 430' km :?

Skrevet

jepp er interessert i framstolene ja. Har grått stoff fra før men førersete er utslitt etter 430' km :?

du har pm

• 1 month later...
Skrevet
Kan det være noen som er int i et slikt interiør tro...Det er i meget bra stand. Kanskje noen som har et i grusom farge eller et som er ødelagt som ikke vil punge ut med 10K for et evt skinn interiør. kan fikse flere bilder hvis interresse.

tenkte ha 2500,- komplett

v0bey7z5m3ij9mtwhm9q.jpg

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...