Dirty Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 gamle bilen til bernt her på forumet. han lakka dne rett før han smalt med ny M over helebilen. gøy å se at denne blir heil igjen
BMWPower. Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 Siste finpuss av bilen av lakkerer. Bil klar for grunning og fyller
Bernt Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Der kom jeg sannelig inn paa internett og fikk sett. Fikk en melding paa mobilen at det var en traad om gamlebilen. Fy som jeg savner den, blir liksom ikke det samme med 320. Tror muligens jeg maa selge e46en og kjope meg E36 igjen Jeg maa nesten faa sitte paa en tur naar alt er paa plass! Lykke til! 20 tusen ja, det var jo litt av en pris aa betale om man har kompetanse og tilgang paa alt man trenger av verktoy. Faen.
BMWPower. Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 Bilen etter grunning og 3 lag med fyller. Nå gjennstår bare pussing igjen og lakkering
BMWPower. Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 Jeg maa nesten faa sitte paa en tur naar alt er paa plass! Lykke til! Skal du få lov til
BMWPower. Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 Har gått litt sent i det siste, men nå holder vi på igjen. Regner med å ha bilen ferdig lakkert i slutten av neste uke. Dør med grunning og fyller Speiler Panser Nye skjermer Koffert klar til grunning og fyller Demper tårn før fyller Demper tårn med lakk og klarlakk Koffert med lakk og klarlakk Har lenge tenkt på å ha bilen svart, men har vel igrunn ombestemt meg og tenker mere å mere på en blå farge. Koffert og fjærtårn er jo svart, men synes på en måte svart og blått passer litt i sammen, så tror ikke det blir så værst Lurer på Cobalt Blue eller Porsche Aqua Blue. Vet dette ikke er BMW farge, men synes igrunn ikke d har noe betydning. Dette er Porsche Aqua Blue
BMWPower. Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Skrevet Mai 31, 2009 Da er lakkeringen igang, jeg gikk for Porsche Aqua Blue Metallic. Siden dette er en 3sikts farge, eller hva d heter så må innvendige ting lakkeres først. Hele bilen blir lakkert neste Lørdag.
Sjøbuse Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Den er vel ikke kondemnert, bare vraket..Mener du ikke får skilter på biler som er kondemnert.. Du er de klar for spiker.. Ser bra ut.. Stemmer det, man kan aldri få en kondemnert bil skiltet igjen. En kompis av meg som opplevde at han kjøpte en bil en stund tilbake, og når han skulle fikse forsikring o.l nektet forsikringsselskapet å forsikre den fordi den ikke eksisterte mer, heh - noe den tydeligvis gjør. det er fullt mulig å få skilter på en kondemnert bil igjen. men et godkjent bilverksted må kjøpe bilen fra skroten og dokumentere at den er 100% rett og trygg og ha på veien igjen etter reparasjon.
vetu03 Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 ser veldig bra ut... tror den blir nydelig til slutt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå