djscream Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 har en m50b20 motor som jeg prøver å starte, og da sier det KLIKK, 0 starting, helt død... Den har stått hele vinter, og etter å ha gravd den ut av snøen, så startet jeg den opp med kabler, og lot den gå i 5 timer, å kjørte litt at å frem i gårdsplassen så slo jeg den av, dagen derpå ville den ikke starte, og sån er den 2 mnd senere også.. KLIKK, er som alt bare kortslutter, ingen stero er koblet i... tar i mot det som er :=) Om det er noen fra Telemark som kunne komme å ta en titt hadde det også vært en super hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 jeg vil tro at batteriet ditt er dødt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Kjøp nytt batteri. De tåler ikke å stå tomme uten strøm over lengre tid. Det hjelper ikke om du så lader det i 10 år. Batteriet er dødt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 hmf, batteriet er ganske nytt :< eller kjøpt i fjord høst.. går det så fort dødt asså `? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Hvis det har stått tomt store deler av vinteren er det nok dødt uansett hvor nytt det er... Du har altså ikke prøvd å starte med startkabler etter den første gangen? I så fall ville jeg iallefal prøvd det først. Starter den da er det batteriet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 nei den ville ikke starte da heller husker jeg prøvde det, det var helt på tampen at den startet, kan være tennplugger? hivde i kondensfjærner i bensina også.. ja det har stått stille i over 6 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 ja, kan ryke hvis det står tomt over lengre tid, og hvis det har stått i kulde også så er ikke det veldig bra... Prøvd med startkabler på den nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 nei har ikke prøvd det nå... har vært innbrud i bilene så den mangler noen deler for å si det sån ødlagt hele start sylinderen osv.. å kuttet over innsugsbelgen.. hvordan er det å starte den uten innsugsbelgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Jeg har innsugsbelg til deg fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå