Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dro for og se på bil i dag. hvis noen vurderer denne bilen. e28 535

bare glem det http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2155102

snakka med han på tlf, og han sa bilen var i fin stand.

bilen starter ikke.

Lekker olje fra motor og diff.

oljekjøler er ikke festa. masse rust.

MASSE riper og div dritt i lakk, da han sier bilen er ny lakkert for 5 ukersiden. og rustsveiset.

interiør er totalt miss farka og slitt.

ikke noe lys fungerer.

pungterte dekk.

skeiv bakstilling.

grønt panser.

vått gulv.

slarkette girkasse.

Gåen clutch.

løse seter.

eksos henger og dingler.

bulker.

osv osv osv..

eneste han sa til meg av feil når jeg ringte var:

litt missfarga interiør.

Rent litt lakk på siden.

liten bulk i kanal.

slitt clutch

Skrevet
Det står jo at bilen selges i deler?

står det ja, men når du ringer, sier han at alt er i topp stand osv.

Bare juger, og jeg spurte om motor og driv. var i god stand, og han sa at bilen startet og gikk utrolig fint, ikke noe olje lekk eller noe.

Skrevet
når en kompis prata med han i går var hele bilen solgt sa han. Sa han no pris til deg ?

var vell solgt til meg. jeg dro ned med henger for og hente den.

men, ombestemte meg rimelig fort. han sa 9000, jeg ga han bud på 3, men han gikk ikke under 7000, da bare rista jeg på hue og stakk

Skrevet
9000 ja, i så dårlig stand som du sier så er den vel ikke verdt noen ting.

er ikke det nei. er vell noen deler og få brukt, men hvos lenge di evt holder er noe annet.

Skrevet

ååå sånt er sååå irriterende! Var å kikket på flere biler før jeg kjøpte min . Alle var bra ogg det var ikke med måte. Så kommer man og ser... skrekk og gru. Masse rust, skjeve bakstillinger, skjøtede biler, løse braketer i motorrom, osv. Godt du ikke kjøpte denne da, høres ut til å være værdt 2000kr :-)

Skrevet
ååå sånt er sååå irriterende! Var å kikket på flere biler før jeg kjøpte min . Alle var bra ogg det var ikke med måte. Så kommer man og ser... skrekk og gru. Masse rust, skjeve bakstillinger, skjøtede biler, løse braketer i motorrom, osv. Godt du ikke kjøpte denne da, høres ut til å være værdt 2000kr :-)

Det var bare dritten, hade tenkt og bare ha den som bruksbil, fikse litt på den bare. men gidder ikke bruke flere 10 talls tusen for og få den i nogelunde stand. bygger eller opp motoren min til turbo da;)

Skrevet

Jeg var med opp for å hente bilen. Holdt på og le meg i hjel når jeg så hvor illsint du ble på han, og han begynte å skjelve!

Irriterende å måtte dra så langt, og komme med tom henger hjem igjen :(

Skrevet

Folk må jo være tilbakestående når de holder på sånn :evil: Du skulle jo ha krevd noldusen for bensinpenger :wink:

Skrevet

liffi brukte ganske mange hundre kroner på bensin. vi kjørte ikke akkurat den mest miljøvennlige bilen, Mercedes Gelandewagen :lol: pluss vi hadde på stor henger som han leide for 700,-

Skrevet

litt of men drar den forde.

Skulle kjøpe bil til søstra mi. Skulle ha 4wd og liten motor. Lette mye og etter ei stund fant jeg en suzuki swift som sto var gått lite hadde 4 wd og 1,3 ltr motor. Dette var på toyota i seljord.

Snakket med selger bilen var bra den. De hadde byttet noen mansjetter foran og bak og bremser. Ikke noe nevneverdig rust eller noe. Vi ble enig om en ca pris med motorvarmer, mp3 spiller og full understellsbehandlig så bilen skulle være 100%

Var litt bekumret for at den viskose koblingen i kassa var iorden, men han selgeren hadde testet den i en bratt gressbakke bak verksted og den spant på alle hjula. OK.

Tok fri fra jobb, basteferja over og freset opp til seljord. Fant bilen, så grei ut bortsett fra at den var mye brunere under enn lovet. Selger kom ut etter ca 5 min og begynte å selge...

Jeg spurte om rusten og da var plutselig bilen bra for alderen osv.. jaha tenkte jeg. La meg under bak for å lyse litt... ups ingen bakaksling. Har dere byttet mansjetter bak på denne spør jeg... Ja en framme og to bak. Og den spinner på bakhjulene. Jepp var svaret. Rart sier jeg denne bilen har ikke noe bakaksling. Dette er ikke 4wd!

Selgeren ser rart på meg og legger seg under bilen... Nei det er jo ikke 4wd siern. Var ikke denne avertert som 4 wd spør jeg, jo sier han. Jeg gikk og så på lappen i ruta og der sto det 4wd med store bokstaver! Så da har dere ikke byttet mansjetter bak da sier jeg. Fyren bare så ned... Fint sier jeg da sier vi det. Hoppet i bilen og kjørte avgårde mens tufsen sto igjen der som et jævla fjols. Lo og bannet om hverandre på vei hjem igjen. Etter ca 30 40 min ringer tlf. Og en meget spak salgs sjef er på tråden. hehe Håper du ikke har mistet troen på oss bla bla..

Det positive var at han tilbydde seg å overføre penger for bensin og ferje til meg.

Og kom faktisk penger fra de og. Men uansett, var nesten verdt turen for å se det trynet på selgeren når han så at ikke bilen hadde bakaksel... hehe. I ettertid fant jeg ut at subaru justy er helt lik, men har 4 wd. Suzuki swift fåes bare med framhjultrekk.....

Skrevet
litt of men drar den forde.

Skulle kjøpe bil til søstra mi...

Haha, den var drøy! Godt du fikk penger da, regner med den selgeren fikk en liten reprimande òg, siden sjefen ringte deg og ordnet opp.

Skrevet

jeg liffi og kidneb dro for å se, skrekk og gru for en bomtur. Tragisk at folk driver og lyver sånn:/ vi fikk en fin tur for å se lyst på det men resten var skam....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...