Wendel Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Heisann Lurer egentlig om noen her tilfeldigvis skal kjøre strekningen Oslo - Porsgrunn med tom bilhenger i løpet av de neste dagene? Har en bil i Oslo jeg gjerne skulle hatt hjem :/ Vet at dette er ganske så longshot, men er verdt et forsøk Mvh Wendel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 hør med blå kurer de fikser det for deg, tlf: 35931940 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 det er jo mulig å leie en slik bilhenger da? tror ikke statoil her i gata skal ha mer enn 600 kr for den tiden det tar ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Neida, er klar over det. Men jeg har ikke BE sertifikat og sitter nå i Oslo uten bil å trekke med hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 jeg kjenner en som hgar BE og bil og trekke med spons diesel så kan vi sikkert ordne noe? edit: dersom han har mulighet da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå