Atles Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Skulle bli helakkert i rosa men så kom eieren til fornuft og avslutta med svart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atles Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 hehe kanskje det. ikke vet jeg men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Sikkert kjørt på en gjeng rosaruss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Nå var det vel slik at det ikke var lov å henge ut bmwer her inne? Forøvrig kan jeg nesten vedde på at denne bmwen er MER strøken enn det bmwen til trådstarter er.. La oss se hva trådstarter har for noe siden han påberoper seg retten til å henge ut andre bmw-eiere med litt annen smak enn sin egen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 hehe ironisk at bilde er tatt forran fargerike ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Pimped by "homsepatruljen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Nå var det vel slik at det ikke var lov å henge ut bmwer her inne?Forøvrig kan jeg nesten vedde på at denne bmwen er MER strøken enn det bmwen til trådstarter er.. La oss se hva trådstarter har for noe siden han påberoper seg retten til å henge ut andre bmw-eiere med litt annen smak enn sin egen? for det første så har vel ikke trådstarter hengt ut noen? folk må få lov til å ha sin egen mening om ting det virker på deg som om du reagerte for du sikkert syns bilen var "stygg" å mente han skulle gjøre narr av bilen hans? men hadde trådstarter lagt ut en helt orginal m3 av noe slag som var dritstrøken hadde du ikke reagert? blir for dumt spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Nå var det vel slik at det ikke var lov å henge ut bmwer her inne?Forøvrig kan jeg nesten vedde på at denne bmwen er MER strøken enn det bmwen til trådstarter er.. La oss se hva trådstarter har for noe siden han påberoper seg retten til å henge ut andre bmw-eiere med litt annen smak enn sin egen? for det første så har vel ikke trådstarter hengt ut noen? folk må få lov til å ha sin egen mening om ting det virker på deg som om du reagerte for du sikkert syns bilen var "stygg" å mente han skulle gjøre narr av bilen hans? men hadde trådstarter lagt ut en helt orginal m3 av noe slag som var dritstrøken hadde du ikke reagert? blir for dumt spør du meg Hva TROR du trådstarter mener med emne? Altså unnskyld meg.. Den kommentaren er jo INNLYSENDE.. Det er HELT greit å ha sin egen mening, men det er IKKE greit å lage en tråd om en bil der du yttrer deg negativt.. Det er også forøvrig en policy som moderatorene har bestemt seg for.. Hva er det egentlig du mener blir for dumt? At en bmw-eier har brukt penger, tid og kjærlighet på å bygge en bil slik som han vil? At han er stolt som en hane over den og fornøyd med det resultatet han har fått til? At vedkommende ønsker seg at bilen hans skal se sånn ut? Hva om det er DIN bil som blir hengt ut på ett annet forum, der de referer til hvor utrolig fæl bilen din er.. Hvordan føler du deg da? For du er jo tross alt stolt av resultatet, og kry over at du har lagt penger og tid i den og den er slik du vil ha den.. Uansett om trådstarter henger ut eller ikke, ser jeg hvertfall det er påfølgende kommentarer folk kan spare seg for.. Blir for tapersk med slik "internett mobbing" av ukjente personer spør du meg.. Rett og slett fjortiss.. Jeg har gjort det selv og har stoppet med det, ene og alene fordi jeg ikke ønsker å slenge dritt bak ryggen på folk jeg ikke kjenner, som helt sikkert er stolt over resultatet og utseende på bilen de har bygget.. Eier har ikke bedt om å få hodet lagt på hoggestabben.. Det handler rett og slett om å respektere andres meninger og smak også og ikke såre andre når dine meninger er anderledes.. Skal like å se deg forsvare ufrivillig internett mobbing.. I såfall vet jeg ikke hvem som kommer best ut av det.. Meg eller deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Btw: Hadde trådstarter lagt ut en dritstrøken M3 hadde sannsynligvis ikke eier fått noe negativt heller mot seg.. Så den sammenligningen får du dra lenger på jordet med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 bilen blir ikke for dum nei. men at du må blåse opp alt så jævlig blir for dumt.. men men. alle har forskjellige interesser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Er det SÅ feil av meg å stoppe uthenging av uvitende bmw-eiere som har ofret tid og penger for å bygge seg en bil etter eget ønske? Jeg syns hvertfall ikke det.. At DU syns det er feil å si ifra får gå på din egen konto.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Jeg i for seg enig med deg BreiBau, men jeg ser ikke helt hvorfor det er verre å henge ut Bmw-eiere sammenlignet med f.eks. Nissan-eiere eller (sett inn eget merke her). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 nei såklart ikke. men virker som om hvis det kommer en "spesiell" bmw som denna så er den nødt til å være stygg? syns det blir feil. for som du selv har nevnt over. på generellt grunnlag uansett bil man bygger når det er litt mere seriøst så heter det at man legger "sjela" si i det. syns det er feil å "henge" ut en bil fordi trådstarter syns bilen var stygg/fin. ingen er like. å godt er det hadde nok vært et kjedelig forum hvis alle var enige i alt eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 nei såklart ikke. men virker som om hvis det kommer en "spesiell" bmw som denna så er den nødt til å være stygg? syns det blir feil. for som du selv har nevnt over. på generellt grunnlag uansett bil man bygger når det er litt mere seriøst så heter det at man legger "sjela" si i det. syns det er feil å "henge" ut en bil fordi trådstarter syns bilen var stygg/fin. ingen er like. å godt er det hadde nok vært et kjedelig forum hvis alle var enige i alt eller hva? Vi er nok temmelig enige, men syns det er vondt om eier skulle komme inn å få en hel tråd full av dritt mot en bil han er temmelig glad i.. Jeg VET du skjønner meg.. Og jeg skjønner forsåvidt deg også.. Men det er selve ideen med å gi uhemmet kritikk som grenser til det stygge, bare fordi eier ikke "er tilstede på forumet", som jeg syns blir for drøy.. Hvem vet.. En eller annen dag dukker eier opp på forumet for å få vite om ett problem og finner DEN tråden om sin kjære bil.. Sånt svir .. Og jeg mener vi bør være bedre enn det på dette forumet.. Og jeg ønsker også å markere det, at jeg som har vært her en stund, har noe i mot det.. Så kanskje jeg kan påvirke nye forumbrukere til å la være.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå