Bmw_325i_ Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 man vil jo aldri bli kvitt den greia her. kommer alltid nye brukere som liker å henge ut en bil på forumet. sånn er det bare. men folk burde se det litt fra sitt "ståsted" å tenke at: faen, det kunne like så gjerne vært noen som gjorde det samme med min bil... noe som alle brukere samt i andre forum også burde ha i bakhode negativ omtale er ikke noe koselig uansett om det er bil,personlig osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Jeg for min del er glad for at folk har forskellig smak.mulig eier av den bilen syns våre bmw,er stygge å.hva vet jeg.alle har rett til å ordne bilen som man selv vil.hovedsaken er at eier selv er fornøyd med bilen vert kjedelig med bmw treff hvis alle så bilene like ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Jeg må innrømme at jeg er litt der at gjør folk synlige ting med bilene sine, så må de forvente å kunne få reaksjoner. Har man et sterkt behov for å omgi seg med rosa og turkis eller hva det nå måtte være, så kan man jo alltids "style" kåken sin slik innvendig i stedet. Gjør man det med en bil, så vil man ha oppmerksomhet. Folk må gjerne henge ut mine biler på forumer rundt forbi - jeg er trygg på de modifiseringene jeg gjør, liker jeg de selv så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Hva er det jeg gikk glipp av her? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Jeg spørr også om det samme.... Sleng ut bilde igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Tja, ett rask google søk å denne dukket opp. Så jeg vil tro det er denne det er snakk om.. Nekter å tro at det finnes flere enn 1 rosa/svart Bmw i Norge..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Hehe, pink racing bil sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå