Simmelim Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Hva hjelper dette med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_S Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Ligger litt i navnet Er for å forhindre vridninger/bevegelse i dempertårnene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 okey, men hva merker man hvis man kjøper det? gir det noen effekt? blir kanskje stivere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_S Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Jeg er ingen ekspert på området. Men vil tro at bilen føles mer presis/stivere ved aktiv kjøring. Har ikke prøvd min bil uten tårnstag, så ikke godt å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 takk for tilbakemelding. har en 120d m-sport som føles veldig direkte og "go-cart" aktig. tror du jeg vil merke noe forskjell? pynter jo litt i motorrommet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 du vil neppe kjenne forskjell gitt, men det ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 men er det verdt å bruke 2-3000 på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 men er det verdt å bruke 2-3000 på det? Nå vet ikke jeg til 1 serie men til min får man kjøpt ett ACS kopistag til ca 1500,- så det må da være billigere enn det. Bare styr unna de fiskestengene på Ebay til 10$ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 er det noen som vet en plass jeg kan kjøpe fra da? har kun sett på gs og koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Jeg merka vertfall forskjell på cab'en min, men er kanskje fordi det er cab? kanskje de har hos schmiedmann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå