Markn Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Heisann dere godtfolk Har nå sett litt på biler rundt om på finn, både frem og tilbake på enkelte modeller. Link ligger nederst, og kom gjærne med innspill om hva dere synes om denne. Men så kom jeg over denne E30n. Syns den har potensiale og sprek( ) motor. Refererer fra teksten: Selgeren E30 325i! motoren er i god stand! minimalt med tikking.(justerte ventiler.) ny reg.reim/kam osv på 204.000km. sommerhjul med 4 nye dekk og vinterfelger med ok dekk følger med! bilen ble opplakert i november 2008. god bil å kjøre og går godt! lite rust,litt overflate rust i hjulbuene. panseret/venstre skjerm og bakfanger må lakeres.Nye klosser framme. Utstyr Sommerhjul Delskinn Elektriske speil Kjørecomputer Takluke ABS-bremser Diff.sperre http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17391399
M3cabriolet Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 så jo fin ut på bildet, men vil du ha 4-dørs? og en ting jeg stusset på er at den er opplakkert i november 2008, men det er allerede rust i hjulbuer, og panseret ++ må lakkeres. dette høres ut som en dårlig lakkjobb, og hva mer kan det være under den nye lakken da, når ting dukker opp så fort.
bmwkizn Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Joda.var ikke dummen den der.men syns prisen var litt stiv ettersom det er en 4 dørs å den trenger litt lakk å div men samtidig så er det vanskelig å komme over en bra e30.da de bynner å bli sjelden vare.så da må man veie for og imot.du kan jo prøve deg til selger å si at du vil ha frartrekk i prisen for å lakkere skjerm å bakfanger :)men i bunn å grunn en pen e30:)
Markn Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 Takk for fine innlegg. Jo, den er veldig pen som den står nå. Men så har den jo potensialer til tusen. Liker disse bilene, og ja, 4 dørs er et must
bmwkizn Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 ok.men hvis du trenger 4 dører så er det jo greit:)men er litt enig i m3cabriolet lenger oppe her.litt snodig at det er komme rust 6 mnd,er etter lakkering.da er det tydeligvis noen som har gjort dårlig grunnarbeid på den.Og da er det bare snakk om tid før det dukker opp mere rust.så jeg har villa diskutert litt pris med nåverende eier før evt kjøp
EirikL Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Dersom bilen må ha ny lakk så kort tid eter hellakkering, ville jeg prutet ganske godt på prisen. Som det blir sagt her, kan det skjule seg mye rart under her. Men er det mest i hjulbuer, kjenner du fort om det føles ut som kjeks. Er bilen grei ellers, kan du ha et godt emne her
winchester Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Har snakket med eier av bilen angående lakken på bakfanger og skjermer/panser. Det er noen som har gjort hærverk på bakfangeren, men den er nå fikset; uheldigvis så måtte den lakkeres opp igjen. På framskjermen/panseret så er jeg usikker på hva grunnen var, men tror det var samme årsak. Er også litt overflaterust i hjulbuer. Ellers er interiøret ganske bra, motor er kjørt fint av denne eieren (usikker på forrige). Kan si jeg er veldig interessert i den, men prisen gjør at jeg tviler med tanke på at det vil koste meg rundt 5 000,- å få den hjem, pluss omreg, årsavgift osv.
Markn Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 Takk. OM jeg nå finner meg intrisert i denne bilen så må jeg først sjekke div lakk værksteder for priser. Og se i det hele tatt om denne bilen lønner seg som prosjekt! Men kjempebil. Ikke noen andre så fine bmw`er som er 4 dørs og litt gammel stil ?
Kobar Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 denne bilen ligger for salg her på forumet! stusser litt over at det står -88mod i annonsen, mens i signaturen til eieren står det -87mod Link: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=115561
winchester Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Takk. OM jeg nå finner meg intrisert i denne bilen så må jeg først sjekke div lakk værksteder for priser. Og se i det hele tatt om denne bilen lønner seg som prosjekt! Men kjempebil. Ikke noen andre så fine bmw`er som er 4 dørs og litt gammel stil ? Hva mener du med "gammel stil"?
sladjan Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 HVa me å kjøpe den 325i fra leif harald? Den trenger ny lakk men er i grunn verdt pengene den bilen der. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... sc&start=0
Markn Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 4 dørs er et must Var da rå bil. Men ikke noe for meg. Jo, mener at jeg ser etter de gamle bmw modellene. Som feks 1987 E30, de er jo knallrå!
FTE Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Er en annen ting som skurrer med denne bilen også. Den har den eldste fronten (frontplate og leppe under støtfanger) som ble levert fra `83 til `85. 325 kom ikke før i `86 med nyere frontplate og plastleppe.
Johnsen Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Fin så lenge du slipper å se den bakfra. Men prisen er alt for stiv. I 2001 kjøpte jeg en 325i 1989modell som var gått like mye, den betalte jeg 44 000 for, helt orginal, NULL rust.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå