Joe Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 For dere som tror at å skifte toppakning på BMW er dødsens, så tenk dere om når dere ser hva man må gjøre med en audi hver 70 000 km.
stoffer Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Ganske tøysete ja, men ser ikke helt sammenligningen, toppakning er da ikke noen regelmessighet akkurat.
kanari87 Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 En trøst er jo att jobben er større og mer omfattende på vw caravelle, men fortsatt det er mest skruing da.
vetu03 Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 grei jobb det der, ca 3 min brukte han Heheh:) Så ut som en morsom jobb hver 70k det der.
Joe Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 grei jobb det der, ca 3 min brukte han Heheh:) Så ut som en morsom jobb hver 70k det der. ..mener dette var skifte intervallene på reimene til VW.
Joe Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 toppakning er da ikke noen regelmessighet akkurat. nettopp dette som gjør det så fantastisk !
Bimmerlars Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Hehe, det er jo litt jobb, men man trenger ikke ta av hele fronten. Tar av fangeren, også sitter det div skruer foran og på siden også drar man fronten fremover så man kommer til. Idiotisk er det absolutt. Er ikke rart VAG biler er understyrt. Motoren sitter jo nesten foran lyktene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå