AndersQF Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Hei, kjøpte meg en BMW 318i i november i fjor, diamantsvart, i fin stand med diverse mods... Litt om bilen og diverse utstyr: Bilen er en 1991 modell, E36 sedan. Når jeg kjøpte den hadde den gått 260 000km, men virket i fin stand, eid av en BMW mekaniker. Betalte ca 30k for den, min første bil Alle demperne og bremserørene på bilen var gåen, så dette måtte skiftes etter EU-kontroll, nå er den EU-OK til 03/11 Kjørte på en snøfonn i vinter, så har nå montert en DTM frontfanger fra GS Bildeler, legger ut noen bilder av bilen nå, bilder av frontfangeren montert kommer... Det er litt forskjellig utstyr på bilen: Sorte skinnseter Original "M" ratt.. El. soltak 17" alufelger (M?) 325 bremser framme Rullegardin bak Rødsotede org. baklykter Har litt planer for bilen også: "DTM" frontfanger (montert) Skifte høyre forskjerm, full av rust (montert) Tåkelys (Montert) Skifte til nye emblem Bilder: Her er skaden som kom etter snøfonnen: Kommentarer mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Syns ikke det kvalifiserer til M-merke bakpå når den bare har diffusor og ratt.. En M-bil er jo så mye mer, og de fleste biler her inne med full m-tech styling bruker likevel ikke merket utenpå bilen, så ville nok kanskje tatt det bort Ellers er det jo en pen bil.. Minner meg mye om min første bil.. Blir nok bra når den blir hel igjen.. Har du link til frontfangeren forresten? Forøvrig ville jeg byttet til Rød/Hvite baklykter, senket den litt, m-tech lister rundt om og dobbel endestuss. Da er du i mål i mine lyne.. Alle tingene er ting som ikke graver så dypt i lommeboka om man tar de litt etter littt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 jeg ser ingenting som er "M" på den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Hmm.. Når du sier det, er det vel ikke m-diffusor bak? Men det er m-ratt hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersQF Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 mulig du har rett der.....vet ikke hvor mye penger jeg vil legge i bilen, har lyst på større motor. Kommer flere bilder med den nye frontfangeren på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Ikke sitér meg, men jeg innbiller meg at du har en AC Schnitzer bakfanger. Lykke til med bilen, blir nok bra etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersQF Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Ikke vet jeg, men det M emblemet skal visst være originalt... Lurer på om noen vet hvilke felger dette er, hva er navnet på de? Takk for kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersQF Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Har festet frontfangeren....og fjernet M merket bak. Syns det ble litt cleanere uten en M bakpå. Blir litt feil med M bakpå uten M understell og komplett styling. Frontfangeren er en DTM M3 replika....klarte å miste gitteret etter en liten kjøretur. Skal skaffe et nytt etterhvert Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Bare meg eller var det dårlig passform på den nye frontfangeren? Fin bil da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 ser ut som den må heises litt der foran gitt (fangeren) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Den er MYE penere uten merke faktisk.. Ble bra det der.. men tror du kommer til å få deg en overraskelse når du skal kjøpe gitter.. Koster ca 700 kroner! Tror du skal lete litt i grøfta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 ser ut som den må heises litt der foran gitt Ser ut som om han ikke flyttet over bufferen inni fangeren nesten? Hvertfall ikke montert mutterne foran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersQF Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Bufferen? Er det meningen man skal flytte over noe av "innmaten"? Dette er jo en replika-fanger så det er ikke så god passform som originalt. Skruene foran er på plass, men hullene til skruene var mye større enn på den originale fangeren, derfor måtte jeg jukse det til med noen skiver på skruene. Gamle fangeren er ikke kastet enda, så det kan jo være det er dette du mener med bufferen, da kan jeg flytte over denne. Vil egentlig ikke tro det koster så mye for replika-gitteret, men det er jo godt mulig. Det var egentlig ingen god festeanordning på dette, var bare noen "guide-pins" som ledet gitteret på rett plass. Det ble ikke godt nok festet, derfor falt det av :/ Noen tips til hva jeg kan bruke til å feste det nye med? Den originale fangere var det litt mellomrom på også, men ikke så mye. Dette kan jo ha vært fra en smell tidligere, snøfonnen var det ikke...Sjekk bildene over^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Blei mye bedre med m-front! Bare feste den skikkelig nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Hehe, ja, hele den stålbjelken inni orginal fangeren skal inni m3 fangeren.. Sett på den, da skal du se at skruene ikke er for små Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå