mrbatnes Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Her er mine produkter kødder du kunna starta butikk med det utvalget! jeg som trodde jeg var nøyen.. vask meguiars nxt såpa (lukter så godt at jeg får lyst å bytte ut sjampoen i dusjen hver gang jeg vasker bilen ) Turtlewax microfiber vaskehanske. 2 bøtter med vann. et digert blått pusseskinn som jeg ikke husker navn på til å tørke med meguiars felgrens. lakkrens/polering meguiars claybar. meguiars scratchX på småstriper o.l. meguiars paint cleener (step1..?) meguiars nxt techwax 2.0. polerings svamper i massevis. og noen meguiars microfiber håndklær. that's about it. bilen blir jo blank
SSM Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Vask -Meguiars NXT wash -CG Citrus wash & Gloss -Meguiars Gold Class shampoo (///M3) -Swisswax Car bath (///M3) Rens -Menzerna Powergloss -Menzerna SIP -Menzerna Nano 106 (///M3) -Meguiars 83 -Meguiars 80 -Meguiars 85 -Sonüs pads -Roterende Milwaukee maskin -Swisswax Cleaner Fluid (///M3) Beskytt -Meguiars DC Carnauba Wax -AutoGlym Extra Gloss Protection -AutoGlym HD WAX -Swisswax Concorso (///M3) Felger -Swisswax Autobahn -EZ Brush +++++++
Citrus Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Vask: Avfetning: Chemical Guys Grime Reaper Scholl Crack 9000 Scholl Rapid 9000 Prick Bort Felger: Bilberry P21Gel EZ Bruz Vikan børste Swissvax børste Bilen: Swissvax Washpudel SS foamcannon Chemical Guys Citrus Wash Høtrykkspyler Swissvax pensel 2 stk 18l bøtter med gritguard Detailing: Clay: NoRinse Riccardo Rubbing/Polering: Scholl S3+ Scholl S17 Scholl S30 Scholl S40 Scholl pad Ull, Blå, Oransje, Svart Whipedown: SW 10 Vask med Grime Reaper HT Voks: Swissvax Cleaner Fluid Swissvax Crystal Rock Swissvax Concorso Swissvax Autobhan Dekk: Swissvax Pneu Felg: Swissvax Cleaner Fluid Swissvax Autobahn Plast: Swissvax Protecton Glossy Swissvax Protecton Matt Swissvask Plastic wash Gummi: Swissvax Seal Fead Vindu Swissvax Crystal Motor: Swissvax Motor Shine Swissvax engine Metall: Swissvax Metalpolish Swissvax Cleaner Fluid Swissvax Autobahn Chemical Guys Metal shine Teip: 3m Grønn Innvendig skinn: Swissvax Leather cleaner Swissvax leahter milk Swissvax glazier Swissvax softner Swissvax matt corector Swissvax healer vask green clean Og en hel haug til med produkter. her er en lik der nesten alt jeg har ligger ut http://www.detailersclub.no/forum/index ... topic=2312
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå