Blodstrupmo1 Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Det var nok Jone i den blå M3 sedanen som var raskest i dag. Jeg (rød M3) og Tommy(Lotus) hadde ca samme bestetider. Jeg passerer godt 100 på det lille strekket midt inne i banen.
Olelink Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Fikk dere noen kommentar fra Tommy da, GT/E30 vs. Elise? Ble det tatt tider? Elise er helt genial, "out of the box, ready to race" kjørte på 52 sek runder (en som mente han hadde klokket meg inn på 49,7 på en runde da jeg var alene i bilen. Ikke umulig, men synes det var litt lavt) Må nok ha noen bedre dekk, ettersom fordekkene er de originale som bilen ble levert med i 2002. Bra du er fornøyd Hvilke tider klarte du med GT'n da?
Lars89 Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Ser gøy ut! Klør i fingrene etter banekjøring når jeg ser sånne bilder!
hylle Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Viste det var noe jeg glemte idag! satan, glemte dette ut selv. Men så har jeg iallefall fått byttet kasse på bruksbilen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå