Fliid Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Skal du bygge banebil og er nøye osv, så holder ikke akkurat 50 000,- til det helt store. E30 er billig i innkjøp, E36 er dyrere, som regel. Så alt i alt, veldig dyrt blir det uansett.. Morro da : ) Gummi foringer, org stabstag, osv.. Det er nå ikke det helt store på bane.. Pengene begynner å trille fort ut av lommeboken ved kun 2 ting nevnt.
Lars89 Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Skal bilen ha skilter? Er krav om det på en del treff. E36 M3 skal være mulig å få inn til under 50K, så kan du selge interiør osv og bruke det til å oppgradere understell osv
Howrd Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 Skal du bygge banebil og er nøye osv, så holder ikke akkurat 50 000,- til det helt store. E30 er billig i innkjøp, E36 er dyrere, som regel. Så alt i alt, veldig dyrt blir det uansett.. Morro da : ) Gummi foringer, org stabstag, osv.. Det er nå ikke det helt store på bane.. Pengene begynner å trille fort ut av lommeboken ved kun 2 ting nevnt. Vet det blir dyrt, men er dette jeg virkelig vil, og 50000 er bare for å oppmuntre meg selv litt Kan godt hende det blir et E30 chassi enda, har ikke bestemt meg helt, men har vel mest lyst på E36 da.. Skal bilen ha skilter? Er krav om det på en del treff.E36 M3 skal være mulig å få inn til under 50K, så kan du selge interiør osv og bruke det til å oppgradere understell osv Blir ikke M3, tror uansett det blir dyrere, så SKAL bilen ha skilt, men ikke noen planer om godkjenning, den skal jo ikke brukes til vanlig, bare til og fra treff, så da er det bare å håpe på å ikke bli stoppet Som en sa tidligere her, ang 4`er chassi eller 6`er chassi, så tror jeg uansett jeg ender bedre opp med et 6`er chassi, ang deler fra før som jeg kan bruke, kan jo ikke bruke noe som har vært på en firer....
Erebus Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Må slenge meg på de andre her og innstendig vurdere en E36 M3....Det er greit nok at man skal bygge ting selv, men når BMW allerede har bygd en bil for 300+ hester som du kan ta inn for under 50.000 ferdig og klar for bane.. Jeg ser helt klart gleden ved å bygge selv, bare man ikke bygger "bare for å bygge" når det finnes BEDRE løsninger. du kan starte med en E36 M3, og så selge unna interiør (tjener lett inn nesten halve bilen på dette).. og da har du en M motorsport bil som du evnt senere kan montere både turbo/kompressor i..( og DET går unna det)..i tillegg har du gjensalgsverdien....du får ingenting for heimbygg...
Howrd Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 Må slenge meg på de andre her og innstendig vurdere en E36 M3....Det er greit nok at man skal bygge ting selv, men når BMW allerede har bygd en bil for 300+ hester som du kan ta inn for under 50.000 ferdig og klar for bane..Jeg ser helt klart gleden ved å bygge selv, bare man ikke bygger "bare for å bygge" når det finnes BEDRE løsninger. du kan starte med en E36 M3, og så selge unna interiør (tjener lett inn nesten halve bilen på dette).. og da har du en M motorsport bil som du evnt senere kan montere både turbo/kompressor i..( og DET går unna det)..i tillegg har du gjensalgsverdien....du får ingenting for heimbygg... Hmm.. Hvilke sider kan jeg se etter disse da? Har jo tengt mye på det, men blir så dyrt å førstegangsregistrere for å få på skilt, for så å komme inn på banen på evt. treff, for man må ha hvit-skilt for å delta på bane eller?
Fliid Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 på BMWCCN banetreff er det krav til skilt ja. Prøveskilt er ikke tillatt, av noen sort. Verken klistrelapp eller metall.
hillmar Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Hvordan er det med biler som har no form for motorsportlisens?
Fliid Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Den var for vanskelig for meg. Råder deg til å lage en tråd på www.bmwccn.no sitt forum. Der får du innen kort tid det rette svaret. Bane spørsmål er jo nå meget aktuelt, og mest sannsynlig veldig nyttig for flere. Rudskogen 6-7Juni nærmer seg med stormskritt.
Howrd Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 Blir vel en norsk bil da, og dog ikke en m3 ettersom det blir for dyrt.. :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå