Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

satt over lusne 1600 for ei bakluke for 4 måna siden.. fyren vikra heilt grei å sku sende den..men sender aldri den luka..

prøvd å kontakte han lenge..fått svar ett par ganga..lova å lova

noen som kjenner til denne karen?

kaller sej mrhansen på forumet

M* R* H*

bor i Porsgrunn

tragisk att folk skal jer så masse piss for bare 1600..

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Sannsynligvis er han bare en latsabb av første klasse. Akkuratt som meg :whoa:

Men ta og ring han, og si til ham at han skal sende luka i løpet av uka, hvis ikke tar du en roadtrip på hans bekostning og henter den selv. Du kjører selvfølgelig ikke alene, så blir det noe problemer kan du jo bare bruke fantasien :police:

Skrevet

mrhansen er skyldig meg også penger og lovte å betale dette igår men ikke skjedd noe.

Så må nok hente det selv + renter og div.

Skrevet
er flere som heter m* h* i p* ;) pass på at bjaa ikke stikker trynet innom feil ;)

Dersom det finnes flere M* H*... Så får alle få seg en smekk... 8)

Skrevet
er flere som heter m* h* i p*;) pass på at bjaa ikke stikker trynet innom feil;)

Ikke noe å bekymre seg for, det ender her som det ender i alle slike tråder. Mange store karer på nettet, men ingen handlekraft i virkeligheten...

Godt er jo det, poenget forsvinner jo litt når man gjør seg til kriminell for å gjengjelde en kriminell handling...

Kanskje greit å fjerne navn og addresse fra tråden? da moderator har reagert på slikt før...

Skrevet
er flere som heter martin hansen i porsgrunn;) pass på at bjaa ikke stikker trynet innom feil martin;)

Ikke noe å bekymre seg for, det ender her som det ender i alle slike tråder. Mange store karer på nettet, men ingen handlekraft i virkeligheten...

Godt er jo det, poenget forsvinner jo litt når man gjør seg til kriminell for å gjengjelde en kriminell handling...

Kanskje greit å fjerne navn og addresse fra tråden? da moderator har reagert på slikt før...

Når det bor så mange i området så trenger faen ikke handlekraften være større enn å stikke opp og se om fyren faktisk eksisterer og om han faktisk har delene han skal selge. Er ikke vits å gjøre store nummer ut av slike ting.

Gjort slikt før jeg. Null stress. Slutt å gjør en fjær til 10 høns! :roll::roll:

Skrevet
er flere som heter martin hansen i porsgrunn;) pass på at bjaa ikke stikker trynet innom feil martin;)

Stapp det moralpisset ett vist sted!!

Skrevet

Enig der Ballder, oppfører folk seg som hjerneløse idioter skal de sannelig få svi. Sier ikke at det skal ende med kriminelle handlinger, men det å møte opp hos vedkommende og konfrontere han om problemet skal ikke være store jobben; resultatet av konfrontasjonen blir sikkert positivt påvirket av mengden mennesker utenfor ytterdøren vil jeg tro.

Skrevet
er bare å ringe på døra hans det..

er en her inne som kaller seg for erik2k3k,hvis noen har noe info om han hadde jeg blitt glad... han skylder meg deler..

Han er 20år, er ifra Ålesund og ser slik ut:

(Bilde er hentet ifra Gatebil profilen hans)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...