Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken senkesett er penest til e34, som man da slipper å bli uvenner med fartsdempere? Vil nesten ikke senke den bak i og med at jeg synes den er lav nok og er da redd for at vis jeg senker den bak kommer hjulbuen stikke nedom gummien. Kom med forslag, vil senke den moderat litt framme og nesten ingenting bak:P har hørt man har fått kjøpt senkesett kun til framdempere med godkjenningspapirer også? litt rotet skrevet dette men har litt hastverk her...

Mvh Deeds

Skrevet

har ikke sett godkjente senkesett som kun senker fremme, men du kan jo lete litt på Schmiedmann.no de har mye rart på senkefronten.

personlig vil jeg anbefale coilovers om du har tenkt å koste på bilen litt. har selv hatt 2 forskjellige senkesett, men ble aldri fornøyd med høyden, så nå er coilovers montert. da er det bare å justere til du blir fornøyd med høyden.

det høres forøvrig ut som at du har veldig slitte dempere/knekt fjær bak siden du tror at gummien skal komme oppi hjulbuen med senk.

her ser du min med Lowtec 60/30 (handlet på Schmiedmann)

hxb0rynrvoacbgvrlv8o.jpg

Skrevet
har ikke sett godkjente senkesett som kun senker fremme, men du kan jo lete litt på Schmiedmann.no de har mye rart på senkefronten.

personlig vil jeg anbefale coilovers om du har tenkt å koste på bilen litt. har selv hatt 2 forskjellige senkesett, men ble aldri fornøyd med høyden, så nå er coilovers montert. da er det bare å justere til du blir fornøyd med høyden.

det høres forøvrig ut som at du har veldig slitte dempere/knekt fjær bak siden du tror at gummien skal komme oppi hjulbuen med senk.

her ser du min med Lowtec 60/30 (handlet på Schmiedmann)

hxb0rynrvoacbgvrlv8o.jpg

En på bilforumet.no skrev at 40/10 fra H&R var pent:P noen som har bilder av e34 med dette på?

Takk for svar:P

Skrevet

det kan helt sikkert bli bra. antall millimeter senk varierer veldig fra merke til merke, så det beste er egentlig å få sett den aktuelle senk på bil.

forøvrig kan jeg jo nevne at fartshumper o.l ikke er noe problem med det 60/30 settet jeg hadde.

Skrevet

Senkesett tar ikke utgangspunkt i hvordan bilen er nå, men hvordan den var når den kom fra fabrikk, så har du ett sett som senker 60/30 så senker det settet altså angitte mm fra bilen var ny.

E34 har en tendens til å synke en del på ræva, så om du setter på senkesett så kan det godt være at den blir høyere bak enn den er nå.

En kamerat av meg kjøpte nye dempere på sin E34 bak, da hjulene nesten lå oppi skjermene, etter demperbyttet var den høy som en traktor der bak, dette er da snakk om orginale dempere.

Skrevet

Nå tror jeg at jeg nesten er i mål med å bestemme meg:P fant disse på schmiedmann.no senkesett kun foran 45/00mm tror dere det blir bra? ligger link lengre ned på siden. Kan også si at jeg har originale M5 felger til e34(se bilde) Håper dette bli bra:P Bildene viser hvordan den så ut bak med stupklare bakdempere. Det er nå skiftet så jeg har ca 2cm klaring på dekket opp mot hjulbuekanten på ytterkanten altså...

http://motortechnik.no/277/produkt/06102.htm

Bilder: 5fvr3mcirgffkl7559kq.jpg

puo554zjz9enkngpoidk.jpg

9ec4jbsk29s9ra8vsffd.jpg

vnr9w500j3jsqu5uq931.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...