Fliid Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 HegeK's E36 Touring. E30 Touringen slet med dugg i fjernlys lykter på senere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Satans heite felger... Hva heter dem, eventuelt koster dem om du skal selge den brukt? ; D Bra bilder også (= Digga E30`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 HegeK (med familie, hehe) var fotograf. Jeg har ikke greie på det. Så all takk til henne for gode bilder. E30'n står med pulverlakkerte Alpina 8X18. Tror du skal ha store problemer med å få tak i disse på bruktmarkedet, men noen sett er det der ute. Hvis det en dag blir ett eventuelt salg, så er det inngått en avtale med selger om at han får første prioritet på å kjøpe de tilbake. Med andre ord, de er aldri for salg. E36'n står på Borbet Design-T 17" . Husker ikke bredden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Veldig pene biler begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Touringen din er nydelig, Fliid... Siklert omtrent når jeg ser den. Du har min dypeste respekt for hva du har gjort med den bilen! Da vet jeg at det er håp for meg også, bare jeg får tak i kompetente mennesker til å hjelpe meg... Litt OT: Hva står det på merket i grillen forresten? Er det et CCN-merke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Det der må være en av de fineste e30 touringene jeg har sett utrolig fet bil E36,n var også pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 tøffe bilder og tøffe biler, begynner å like touring veldig godt selv. Såg litt tøft ut med dugg i lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 316, takker så mye for utrolig flotte ord! Merket i front er noe som mange betegner som harry, men jeg syntes det er litt tøft ; ) BMW car club Norway står det der, med ett Norge flagg over og BMW logoen under skriften. sladjan; hehe, men det er nok ikke akkurat like tøft å kjøre med på kveldstid, tenker jeg ; ) Tørker opp etter vært, men alikevel. Problemet er utbedret ; ) To stk. dårlige o-ringer var årsak. bmwkizn; Takker ; ) E36'n er ett pent stykke arbeid den og ja : ) Leppe fra Koed på original front, med brede felger, god strekk på gummien og en senk som eieren selv ikke er helt fornøyd med, men det skal vi jo få ordnet opp i : ) Hvis noen sitter med 80mm fjører til E36 forran, (om noe slikt eksisterer til E36) så kjøpes det med stor takk : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HegeK Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Var det ikke 7,5 foran og 9,5 bak du fikk til sist du målte da? (jo, det var det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Kjempefine biler, begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Hehe, det var nok det når du sier det Hege. Breie å flotte ; ) Kai-P, takker ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Den Touringen din ble statans bra! Likte CCN merket i grillen og, viktig å representere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Meget pene biler, begge to. Som E30-eier, er jeg mest svak for smykket til Fliid. Fantastisk jobb han har gjort og resultatet taler for seg selv. Showstopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Nydelig bil fliid Hvordan går det med vasking av de felga der? Har alpina selv, og kan bare tenke meg hvor tidkrevende det må vere og få hvite alpinafelger helt rene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 LEKKER e30 fliid! var skikkelig tøff! du får rapportere til fotografen at bildene var bra, men noen av dem var litt mørke, med mindre ho leser det selv ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå