Gå til innhold

Liten Photoshoot, E30 Touring + E36 Touring

Share

Anbefalte innlegg

HegeK (med familie, hehe) var fotograf. Jeg har ikke greie på det. Så all takk til henne for gode bilder.

E30'n står med pulverlakkerte Alpina 8X18. Tror du skal ha store problemer med å få tak i disse på bruktmarkedet, men noen sett er det der ute. Hvis det en dag blir ett eventuelt salg, så er det inngått en avtale med selger om at han får første prioritet på å kjøpe de tilbake. Med andre ord, de er aldri for salg.

E36'n står på Borbet Design-T 17" . Husker ikke bredden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Touringen din er nydelig, Fliid... Siklert omtrent når jeg ser den. Du har min dypeste respekt for hva du har gjort med den bilen! Da vet jeg at det er håp for meg også, bare jeg får tak i kompetente mennesker til å hjelpe meg... :) Litt OT: Hva står det på merket i grillen forresten? Er det et CCN-merke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

316, takker så mye for utrolig flotte ord! Merket i front er noe som mange betegner som harry, men jeg syntes det er litt tøft ; ) BMW car club Norway står det der, med ett Norge flagg over og BMW logoen under skriften.

sladjan; hehe, men det er nok ikke akkurat like tøft å kjøre med på kveldstid, tenker jeg ; ) Tørker opp etter vært, men alikevel. Problemet er utbedret ; ) To stk. dårlige o-ringer var årsak.

bmwkizn; Takker ; ) E36'n er ett pent stykke arbeid den og ja : ) Leppe fra Koed på original front, med brede felger, god strekk på gummien og en senk som eieren selv ikke er helt fornøyd med, men det skal vi jo få ordnet opp i : ) Hvis noen sitter med 80mm fjører til E36 forran, (om noe slikt eksisterer til E36) så kjøpes det med stor takk : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil fliid ;)

Hvordan går det med vasking av de felga der? Har alpina selv, og kan bare tenke meg hvor tidkrevende det må vere og få hvite alpinafelger helt rene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...