Fliid Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 S. Gunstad; Ja, må jo "reklamere" for klubben : ) EirikL; Takker for flotte ord! : ) Eksos; Hehe, smør deg med god tålmodighet, så går det fint : ) Men det er avspyling og tørk etter vær kjøretur. Er litt stress det, men var som forventet. Man kan slurve med vask, men da lir felgene mer og mer en nyanse av grå. Det er noe jeg ikke vil ha. ///Mysild; Takker så mye! ; ) Ja, kanten på felgene liker jeg og godt. Hehe, både jeg og fotograf var klar over dette når vi så de på Pc'n, men men.. For mange innstillinger på kamera er vel konklusjonen. hehe Var egentlig godt med lys på stedet, spør du meg.. Men ble litt mørke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Utrolig rå bilen din ble Fliid, gratulerer! Overraska over hvor bra det ble med 18-tommere. Trodde det ville bli litt mye for en liten E30... RÅTT stuk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Takker ; ) Meget godt fornøyd selv og. Ja, hehe.. 18" på en liten bil er morsomt å prøve, å det ble jo bra : ) Jeg er spent på hvordan 16" jeg skal bruke blir på bilen, med R-dekk. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HegeK Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Jeg leser jeg Var nok gresset og det at de sto i skyggen som gjorde de så mørke, og så sto jeg i sola når jeg så på bildene og da virka de lysere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Der har vi visst grunnen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HegeK Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Jupp Men vi kan ta flere bilder vi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Men hvordan er det egentlig å kjøre med 18"? Mine 16" fungerer helt utmerket kjøremessig, enda bedre enn 15" MiM som var montert sist sessong.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 Eksos, å kjøre med 18" går helt fint det.. Lite gummi, så blir en annen komfort selvfølgelig. Har 16" på min andre E30, og kjøreegenskapene på den er selvfølgelig merkbart dårligere, da oppsettet er "standard". Kan overhodet ikke klage på 18tommerene.. ; ) Er nå ikke de hjula man presser rundetider med, dog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 kan ikke si jeg har sett 80 fjærer til e36, men hvorfor ikke bare kappe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 kan ikke si jeg har sett 80 fjærer til e36, men hvorfor ikke bare kappe? Tvilsomme kjøreegenskaper. Noen folk liker å ha ting på stell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 hehe, det er jeg helt enig i å men sitter på jobb å kjeder meg serru, så måtte bare smelle inn et forslag:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Hehe, bosch senkesett.. E36'n har eieren solgt (ikke tilfeldigvis noen på forumet som har kjøpt den? ) . Og eieren av E30'n liker å ha ting på stell : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå