general_tom Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Tenkte jeg skulle begyne og legge inn, noen bilder av bilen min. Flere bilder kommer. Har igjen mye og gjøre. Mangler 330 bremser bak, clubsport splitters, angel eyes med xenon, toning av ruter og lakkere/teipe lister svarte, tenkt på svart tak? noen tanker om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Så meget bra ut! Litt kult med rød e46. Er ikke så ofte jeg ser det. Med tanke på svart tak kunne jo det faktisk blitt litt tøft. Passer godt til fargen på felgene og. Kanskje du kunne tatt et bilde der taket vises litt mer og fått noen til å redigere på bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Takk for det:) Ja hadde vært en mulighet og prøvd det. men må vel få ordnet meg svarte lister snart og.. noen som vet om det er mye arbe og ta de av ell?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Ser veldig bra ut, og den går vel sikkert "greit" også! Lykke til videre! En photshop-preview av sort tak er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Så du var ute å kjørte på Lørdag. Så ut som den gikk greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Bedre enn orginalt:P Men har ikke benket og mappet den helt opptimalt ennå, så håper på og få ut litt til og:) Må prøve og få gjort det iløpet av noen uker;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Hey du! Morsomt å se enda en rød E46 Er ikke mange av dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Utrolig pent! Bare bli kvitt all chrommen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Fin bil! Sort tak ser bra ut på rød bil, men da bør du ha andre sorte effekter også, som blant annet sorte blinkere og chrome byttes med sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 ja, skal ordne meg sorte lister først, også har jeg tenkt på sorte angeleyes lykter, og da skal jeg ha mørke blinkere og:) noen her som vet om det mye arbe og få av listene ell?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Se på min bil, sorte blinkere overalt + sota baklykter i LED. Har også begynt å sende bilen på lakk for svart tak, hehe. Listene var lette å få av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 oki.. blir ratt to identiske biler snart da.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterE46 Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 svart tak og svarte nyrer kunne blitt tøft.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 må vel fortsatt lakkere listene mine og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå