MonsterM3 Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Sjekker om det er noen som trenger denna. Står og tar plass. Bilen står i Oppland. Mener denne er verdt 8-9000,- inkl. den siste årsavgifta 90mod 316i med (87mod) B25 motor (med grenrør) og gir. Ikke spesielt pen dessverre. Noe småbulker, riper og lakkrust. Ellers litt rust. Ser veldig bra ut under. Div feil og mangler. -Mangler framfanger, har evt en uorg fanger liggende -Turteller ikke koblet opp etter motorbytte -Slakk i rattet (tannstanga?) -Noe slitne dempere -Sentrallåsen har låst seg (kobla ut dørene forran, men bakdørene er låst) -Ubalanse i mellomaksel (rister litt rundt 80km/t) Det jeg kommer på ifarta. Årsavgift for i år er betalt. Ikke eu ok Dørtrekket har jeg selvfølgelig. Stolene er fra en Coupe så det er vipp på dem. Ellers er det skinn bak og i dørene. Ligger no pioneer bass med forsterker baki som jeg ikke gidder ta ut også. Edit: Lagt til bilder og mer info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crizi Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 mye kan du tenke deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Jeg byr 5000.- bare for å begynne en plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Oppdaterte første post litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Lyst å sende flere bilder på e-mail? torbjorn-1982@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smainick Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 kan kjøpe av deg intriøret ditt, komplette dørtrekk å seter i svart skinn? er du intresert send meg en pm så blir nok enige til en fin pris;) bor i oppland selv så ekke lange biten å eventuelt hente heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 tlf nummer jeg kan nå deg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Er det aktuelt å selge i deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg