Gå til innhold

Interiør til BMW - noen som trenger? Alle modeller!


Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 386
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå ble det litt mye her på en gang, men skriver litt sånn ca priser hva ting kommer til å koste så får de som er intr. ta kontakt videre. Er fortsatt på et tidlig stadie dette så prisene kan endre seg både opp og ned.

E30 Sedan sort skinn 7000

E36 Sedan sort skinn: 9000

E36 Coupe sort skinn: 9000

E36 Coupe Vader sort skinn: 14000

E46 Coupe / Sedan: Venter på

pris.. lite tilgang på seter akkurat nå, kun i høyere prisklasse. Om noen trenger til cabrioleter er det veldig god tilgang, gjelder også e30 og e36. Alle prisene gjelder for stoler foran og bak. inkl mva. Alle stolene holder relativt høy kvalitet, om noen er på jakt etter mer slitte seter så kan sikkert det skaffes til en rimeligere penge.

Legger ved et lite bilde av E36 Vader stoler som nevnt ovenfor. Skal prøve å oppdatere litt her fremover slik dere får mer konkrete tilbud.

E36Vader.jpg

Priant: ca 14000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-dørs e30? Noterer det opp på lista så skal jeg prøve å komme med mer konkrete tilbud.

E34: 6000-10000,- for komplett int. Er det kun framstoler du skal ha eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stort sett er det med dørtrekk, men det kan variere noe.. Har ikke all info jeg trenger fra de som selger det så jeg trenger litt tid for å få detaljene på plass. Ser for meg at jeg setter opp en enkel nettside der det er en oversikt over hva som er tilgjenglig fra uke til uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...