Gå til innhold

Interiør til BMW - noen som trenger? Alle modeller!

Anbefalte innlegg

• Svar 386
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hallo!

Får du tak i "delestoler"? eller er det bare komplette intriør?

Har dette intriøret(sport stoler til e30, is mønster):

0l504q2ejemftfkyekno.jpg

Som du ser er sida på pasaskjer stolen slitt. Skal vell ikke vere så vanskelig å få tak i, siden det er fører stolen som bruker å blir slitt først.

Vist du hadde fått tak i setesider, eller komplett sete så jeg kan sette over, hadde det vert fint.

Funksjonene på seta er ikke helt bra helder, så mulig det hadde vert fint med to stoler så jeg kunne bytta over mekanisma.

Skrevet

Sharif: Undersøker forespørsler fortløpende, hva er du på jakt etter?

Som nevnt tidligere - det er stort sett kun komplett interiør jeg kan skaffe da det ikke er lønnsomt for meg å reise rundt i tyskland etter smådeler osv.

Skrevet

Klarer du og skaffe sort E30 M3 skinn med dørsider og sidepaneler bak? evnt. også sort hattehylle med org rulegardin..

Disse stolene med baksete og de sidepaneler

m3skinnstol.jpg

Skrevet
Sharif: Undersøker forespørsler fortløpende, hva er du på jakt etter?

Som nevnt tidligere - det er stort sett kun komplett interiør jeg kan skaffe da det ikke er lønnsomt for meg å reise rundt i tyskland etter smådeler osv.

Jeg er på jakt etter komplett sportinteriør til e46 sedan :D

Skrevet

Har du mulighet for å skaffe dørtrekk fram og bak i svart skinn til E36 sedan? Ikke hele dørpanelet men de som sitter skrudd fast i panelet.

Skulle også hatt 2 stk nakkeputer til baksetet i svart skinn til samme bil.

Skrevet

Smådeler er det dårlig med.. har ikke kapasitet til å undersøke.

///NJD : Har muligens et til rundt 10.000 men det er uten dørtrekk. Sort sportskinn med memory på førersete.

Skrevet

Nå orket jeg ikke lese gjennom hele tråden, men hvordan ligger prisene til E36 coupe? Da enten svart vader eller alcantara?

Er interessert i sort (helst) vader til E36 coupe! Kjør gjerne på med komplett (dvs. inkl. dørtrekk og armlene).

Men det er klart prisen må være overkommelig ^^

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...