destroyy Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 "liten svipptur" Fanken ass nytern... keen på felga.... men vet ikke om jeg orker tynset igjen ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Jeg orker i hvertfall ikke å bli med igjen, det er helt sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Og Tynset som er så fint! Vi snakker skog, fjell og frisk luft! Burde telle for noe at felgene har fått høydetrening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Hvis ikke ting haster her. så skal jeg nedover 8 juni i min Helt nye varebil og har da garantert plass Frakter da ned til sandvika og utover der koster det kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mdh42 Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Regner med at du fikk PM'n min nytern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Oi! Man tackar, nbnilsson! Det er isåfall genialt.. Hvis ingen stresser med felger før den tid hadde det værrt supre saker! Hvaforno varebil ble det a? Sendt deg en melding, mdh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Det ble en 140hk caddy carrera cup editon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 Haha, tøft! Tilogmed varebil med stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Jeg kan vente til 8juni jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Haha, tøft! Tilogmed varebil med stil Skal man ha noe så må det være litt spesielt... kun 250 stk produsert å greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tim Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Originale Rondeller eller kopi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mdh42 Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 di er orginale! å står nå i garagen min i påvent på senterringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 Takk for handel! Tror nok at felgene fikk seg et godt hjem nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mdh42 Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 jo takk selv! får tro det! gleder meg veldig til å få di på! bare se om jeg finner et sted som selger riktig senterringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 Det bør ikke by på noe problem Tipper f.eks Vianor har inne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå