Gå til innhold

-91 E34 520i 24v selges. ###SOLGT###

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jepp. Kom inn på TIP (bil linja) :D :D

Så da får jeg snakke med fatter i morgen en gang, så kanskje jeg får litt peng. ;)

Men gidder du å ta noen bilder av rusten som er på bilen også eller?

Hvis du har lyst/tid, kan du komme ned til meg på jobben i morgen (lørdag) på Herkules, så kan du få se bilen. Er på jobb frem til kl.16.

Send PM hvis det er aktuellt.

Skrevet
vil se rust eg og ;P

Skal prøve å få tatt noen bilder i morgen med mobilkameraet mens jeg er på jobb. Det er hovedsakelig/(værst) nede på begge forskjermene, litt variabelt på dørene. En liten rose ved tanklokk og bakluke, samt litt på bakskjermen rett over støtfanger.

Skrevet

Beklager, rakk ikke å ta noen bilder i dag. Som nevnt i tulletråden har jeg sagt opp jobben min, og i dag var siste arbeidsdag med påfølgende rydding av skrivepult osv..

Fikk kjørt bilen hjem til meg i dag da... For de som bor i Grenland og har lyst til å se på bilen, så står den nå ved Pizzabaker'n på Lie.

Skrevet

Var nede å så på bilen din før i dag.

Så jo greit ut, litt små rust her og der, men slik er det jo på alle biler i den alderen.

Men en ting jeg lurter på. Hvorfor er speedometeret tatt ut?

Skrevet
Var nede å så på bilen din før i dag.

Så jo greit ut, litt små rust her og der, men slik er det jo på alle biler i den alderen.

Men en ting jeg lurter på. Hvorfor er speedometeret tatt ut?

Bare prøver det i touringen, for der har instrumenthuset sagt takk for seg.

Henter nytt instrumenthus til touringen på fredag, så da blir det montert tilbake i sedanen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...