fish Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 Jepp. Kom inn på TIP (bil linja) :DSå da får jeg snakke med fatter i morgen en gang, så kanskje jeg får litt peng. Men gidder du å ta noen bilder av rusten som er på bilen også eller? Hvis du har lyst/tid, kan du komme ned til meg på jobben i morgen (lørdag) på Herkules, så kan du få se bilen. Er på jobb frem til kl.16. Send PM hvis det er aktuellt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 vil se rust eg og ;P Skal prøve å få tatt noen bilder i morgen med mobilkameraet mens jeg er på jobb. Det er hovedsakelig/(værst) nede på begge forskjermene, litt variabelt på dørene. En liten rose ved tanklokk og bakluke, samt litt på bakskjermen rett over støtfanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2009 Beklager, rakk ikke å ta noen bilder i dag. Som nevnt i tulletråden har jeg sagt opp jobben min, og i dag var siste arbeidsdag med påfølgende rydding av skrivepult osv.. Fikk kjørt bilen hjem til meg i dag da... For de som bor i Grenland og har lyst til å se på bilen, så står den nå ved Pizzabaker'n på Lie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Var nede å så på bilen din før i dag. Så jo greit ut, litt små rust her og der, men slik er det jo på alle biler i den alderen. Men en ting jeg lurter på. Hvorfor er speedometeret tatt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2009 Var nede å så på bilen din før i dag.Så jo greit ut, litt små rust her og der, men slik er det jo på alle biler i den alderen. Men en ting jeg lurter på. Hvorfor er speedometeret tatt ut? Bare prøver det i touringen, for der har instrumenthuset sagt takk for seg. Henter nytt instrumenthus til touringen på fredag, så da blir det montert tilbake i sedanen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Bump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 BILEN ER SOLGT. TRÅDEN KAN STENGES. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg