PIIIPower Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Ja, Har ett sett med bare front senking (20mm) og ett komplett sett med 40 bak og 60 foran. Kan jeg bruke 20 foran og 40 bak, eller blir det bare tull når dette skal godkjennes? Vil ikke ha den så lav foran grunnet drittvei hjemme... Har TUV papiret på alle fjærene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 For å unngå unødvendige komplikasjoner ved godkjenning bør du velge å montere et sett. Det kan nemlig være at de sjekker en del mål på fjærene... Du bør ABSOLUTT senke bilen mer foran enn bak, hvis du ikke har et stort ønske om å kikke etter fugler når du kjører. Min er senket 60-20 og er svært fornøyd med det. Ingen hjul som forsvinner inn i hjulbuene, og ingen problemer med å komme mæ over fartsdumper Mitt tips: lag en tråd hvor du spør etter bilder av forskjellig senk på e39. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Ett sett er ett sett og godkjenningspapirene som følger med gjelder kun for det settet som er merket med det bestemte art.nr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 ville heller kjørt originalt enn å senke mer bak, forskjellen er stor nok fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Uansett utseende så er svaret på spørsmålet til trådstarter: Ja du må sette samme sett forann og bak. Fjærene er godkjent som et sett og biltilsynet sjekker at nr. og antall vindinger på fjærene stemmer med papiret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå