Gå til innhold

Bmw 320 analog klokke !

sufii
 Share

Anbefalte innlegg

Hei dere der ute, helt siden første dag jeg fikk meg en BMW 3 serie 1992 modell har jeg sittet å fundert på om det er mulig å gjøre noe med denne analog klokken som befinner seg midt imellom fører og passasjer setet.

Da vil jeg helst erstatte hele denne rød markerte delen på bildet med noe annet.

zth068kq9r95nhi5bz21.jpg

:wave:

Hvis noen der ute har klart å finne en måte å erstatte denne delen på inkludert analog klokken så last opp noen bilder og gi meg noen ideer. Fordi jeg vil bli kvitt denne delen, mener at delen ødelegger interiøet. :stupid:

Takk på forhånd !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta ut hele greiene og sett inn en umalet finer plate.

Sett inn 14 forskjellige målere som trimmer bilen til 390hk og 45000nm

Rød knapp for NOS og neonlys. det blir driiiit kult.!!! hehe Neida.

Du kunne jo kjøpt deg en dvdspiller med løs skjerm som du kunne laget en ramme til og felt inn.. kunne blitt stilig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta ut hele greiene og sett inn en umalet finer plate.

Sett inn 14 forskjellige målere som trimmer bilen til 390hk og 45000nm

Rød knapp for NOS og neonlys. det blir driiiit kult.!!! hehe Neida.

Du kunne jo kjøpt deg en dvdspiller med løs skjerm som du kunne laget en ramme til og felt inn.. kunne blitt stilig det.

Haha, ekke mulig ! . Først da jeg startet å lese det du skrev så tenkte jeg hva er det som feiler denne personen.

Bra at du skrev noe lurt på slutten. :clap:

Men har ikke akuratt lyst på en dvd spiller, hadde sikkert ikke sett så ille ut, men tenker på en snarere løsning. Det enkle er ofte det beste. (rema 1000) Da snakker jeg ut ifra erfaringer :twisted: neida ;P Men var en bra idee. :D

Men hva mener du om denne delen av interiøret da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Ganske kjedelig ut ja..hmm

Vanskelig å ta en "REMA 1000" hvis du vil ha det finere.

Må nok til en liten ommbygging, men er sitter hele greiene sammen eller er det 2delt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Ganske kjedelig ut ja..hmm

Vanskelig å ta en "REMA 1000" hvis du vil ha det finere.

Må nok til en liten ommbygging, men er sitter hele greiene sammen eller er det 2delt?

Sant, er ganske sikker på at hele rammen sitter sammen, samt den "perfekte" analog klokken. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neisj skjermen er nok ikke så dyr. Ganske enkelt det der..Rammen kan du tilpasse i kryssfiner som du feks trekker med ett lag glassfiber som du pusser og lakkerer.

Det er bare å komme seg i gang, venter du får lenge blir du lei bare av tanken. kan tenke meg at alt matriell for rammen vil komme på ett par hundrelapper.

Kan ikke komme på noe annet sånn i farten.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp den minste kjørekomputeren og ettermonter den :) Koster 500kr for en brukt på Koed, pluss ledningsnett. Da får du utetemp og ;)

Har du en link til denne kjørecomputeren? Og dekker den bare delen med analog klokken eller hele den rektanglerte delen? :)

Vansklig med montering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den "minste typen" som du kaller den har bare digital klokke og ute temp. Ser betraktelig mye finere ut enn den kjedelige analoge klokken. Jeg tipper også det er lagt opp til at dette bare er plug & play!

Ellers monterte jeg 7" skjerm i det rommet der på min forrige E36. Jeg kjøpte et pyle oppsett tror jeg det var og det passet så bra inn, at man skulle tro det var laget til E36. Altså ingen mods needed. Ramma til skjermen bare smatt inn.

Eneste du må gjøre er å sage vekk sigaretttenner delen fra hylle-delen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp den minste kjørekomputeren og ettermonter den :) Koster 500kr for en brukt på Koed, pluss ledningsnett. Da får du utetemp og ;)

Har du en link til denne kjørecomputeren? Og dekker den bare delen med analog klokken eller hele den rektanglerte delen? :)

Vansklig med montering?

Den dekker kun delen med analog klokke. Tror ikke den er så vanskelig å montere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den "minste typen" som du kaller den har bare digital klokke og ute temp. Ser betraktelig mye finere ut enn den kjedelige analoge klokken. Jeg tipper også det er lagt opp til at dette bare er plug & play!

Ellers monterte jeg 7" skjerm i det rommet der på min forrige E36. Jeg kjøpte et pyle oppsett tror jeg det var og det passet så bra inn, at man skulle tro det var laget til E36. Altså ingen mods needed. Ramma til skjermen bare smatt inn.

Eneste du må gjøre er å sage vekk sigaretttenner delen fra hylle-delen.

Hmm, jeg tenker å ikke gjøre så mye ut av saken, men bare at det ser finere ut, skjønner at det ser bra ut med en 7" skjerm i denne luka, men lurer på om det er en annen løsning.

Har noen av dere en link eller bilde til denne "digitale klokken" ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...