Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke å få kjøpt slik ramme som du kan montere skjerm i midtkonsollen a tro? Mener å ha sett det.

Skrevet
Er det ikke å få kjøpt slik ramme som du kan montere skjerm i midtkonsollen a tro? Mener å ha sett det.

Ja, det er mulig, men er ikke helt sikker på hvor. Noen mener også at en 7 tommers passer nesten perfekt i den lille delen der. Men ikke vet jeg. :roll:

Skrevet

Sånn ser det da ut i min.. er fornøyd med passformen på denne.. hadde en sånn pyle skjerm med det viste seg at den var ca 1 cm for lav så fikk bytta den i denne.. passer helt 100 % inni.. ingen mods untatt å kappe løs sigarett-tenneren..

at7hr300jvuck7rryb8z.jpg

e63lmoepp7p9mpuuwf6l.jpg

Og dvd spilleren ligger i hanskerommet..

i2p9gyturd0umhzs3bi9.jpg

rh9p6f5gmni8rz3s1r5f.jpg

h4vyl8vv3qwu7aiv6555.jpg

Skrevet

Til Cise

Må innrømme at dette så stilig ut, men hvor stor skjerm er dette her? Vansklig med å montere en slik selv?

Hvor mye er det du brukte for å få det slikt som du har det nå? :)

Og hva er det du mener med å kutte sigarett tenningen?

Ble litt mange spørsmål på en gang, men håper det er i orden :lol:

Skrevet

spm 1:er ikke helt sikker på størrelsen men mener på at det er 7" skjerm..

spm 2: var ikke vanskelig å montere det men fikk noen bilstereo-experter til å koble det..

spm 3: kjøpte en DVD pakke hos bilstereospesialisten for 3995 men det var i fjor på denne tia.. har sikkert sunket en del da..

spm 4: det er to deler inni der.. en oppe og en stor nede.. den nede sitter sammenhengende med sigarett-tennern og setevarmer.. så den nederste må tas helt ut å kappes i to rett over der som "knekken" er.. vansklig å forklare men.. det du ser på bildet av sigarett-tenneren er det som blir igjen etter man har kappa det..

det går ikke noe lengere opp eller no.. hvis du skjønner..:)

Skrevet
spm 1:er ikke helt sikker på størrelsen men mener på at det er 7" skjerm..

spm 2: var ikke vanskelig å montere det men fikk noen bilstereo-experter til å koble det..

spm 3: kjøpte en DVD pakke hos bilstereospesialisten for 3995 men det var i fjor på denne tia.. har sikkert sunket en del da..

spm 4: det er to deler inni der.. en oppe og en stor nede.. den nede sitter sammenhengende med sigarett-tennern og setevarmer.. så den nederste må tas helt ut å kappes i to rett over der som "knekken" er.. vansklig å forklare men.. det du ser på bildet av sigarett-tenneren er det som blir igjen etter man har kappa det..

det går ikke noe lengere opp eller no.. hvis du skjønner..:)

aha, koblingen jeg tenkte på. Er vel ikke så billig å betale noen for å montere slike ting heller, men skjønner hva du mener med med å kutte sigarett tenneren. Slik at den blir kortere. Du bare kutter selve holderen hvis jeg ikke tar feil. :)

Men du hadde en fin e36 ihvertfall :) Stå på videre :D

Skrevet

var ikke så dyrt hvis man bare snakker litt med de.. hehe..

takk for det:)

Skrevet

Det er 7" skjerm som sagt i min post lenger oppe/forrige side. Og kjøper du pyle, så er det som skapt til E36. Hadde akkurat samme oppsett som Cise her.

Dette er unnagjort på en kveld(1 time) uansett hvor nevenyttig du er. trekke kabler fra spiller til skjerm bak midtkonsoll, kappe vekk sigarettennerdelen fra oppbevaringsdelen, klemme skjermen/holder på plass og sigarettennerdelen på plass and voila......!

Skrevet
Det er 7" skjerm som sagt i min post lenger oppe/forrige side. Og kjøper du pyle, så er det som skapt til E36. Hadde akkurat samme oppsett som Cise her.

Dette er unnagjort på en kveld(1 time) uansett hvor nevenyttig du er. trekke kabler fra spiller til skjerm bak midtkonsoll, kappe vekk sigarettennerdelen fra oppbevaringsdelen, klemme skjermen/holder på plass og sigarettennerdelen på plass and voila......!

hehe, da får jeg vel prøve det ut da. Ser litt på skjermer nå, så kjøper en med en gang jeg finner en. Takk for denne stilige ideen folkens :D

Skrevet

hvis du mener den pyle skjermen som var for noen år siden så er ikke den å oppdrive lengre.. de har bare ymjlwdryfoot0otto7u7.jpg denne typen og som du ser så er det noe galt her..hehe.. så den er ikke å anbefale.. ville ha gått for den jeg har nå.. den passer like godt som den forje versjonen til pyle..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...