TorErling Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 Er ikke noe problem med Bakhjulstrekk på vinter, bor riktig nok i Bergen, så vinter er ikke det største problemet. Men jo bedre dekk man har jo bedre og lettere blir det å komme seg fram, Det merket jeg på vinteren.
hansol123 Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 hehe, nå bor jeg i kalde nord så skal bi arti og se er det noe styling kit orginalt på disse? såg noen videoer på youtube igår og de såg ut som en helt standard e34 mens denne ligner veldig på en alpina,front spoiler og bakfangern
hillmar Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 Ift. til sekserne har den den såkalte V8 fronten som har breiere nyrer og et litt anerledes panser som passer til disse...
hansol123 Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Skrevet Mai 14, 2009 fikk mail ifra selger idag, han hadde hatt nede og strammet boltene da de var løse og de plastkulene hadde han ikke gjort noe med da girkasse gira fint i alle gir ;D tror nok dette bilr et kjøp ja =)
hillmar Skrevet Mai 14, 2009 Skrevet Mai 14, 2009 Jeg mener det er et godt tegn at selger er klar over, og fikser sånne kjente feil. Får da inntrykk at de er litt mer inntresert i bilen sin enn den gjennomsnittlige bileier... Lykke til med handel!
hansol123 Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Skrevet Mai 14, 2009 han virker meget seriøs ja han var fullt klar over at det var noen svakheter med oljepumpa og girkassa. så tyder meget bra. men er en ting jeg har stusset litt på. det er montert sånn 1din flipp skjerm i dashn med dvd ++ men den står halveis ute. har ei vennine som har en e34 m5 med samme skjermen. men den sto ikke "ute" . er det pga at skjermen hadde tatt i hvis den hadde ståd helt inne?
ComfySport Skrevet Mai 14, 2009 Skrevet Mai 14, 2009 Du får lage en prosjekttråd når du få bilen hjem i tunet. Mvh -GV-
hansol123 Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Skrevet Mai 14, 2009 hehe skal vel få til det ja har vel egentli ikke så mye planer for bilen enda. nye felger blir det vertfall. skal ha sikkelig kantfelger ála rondell eller lignende blir vel muligens 3 spoke ratt. sotefilm i bakrutene kanskje, er vel strengttatt ikke nødvendig, da det er elektrisk i bakruta og manuelle "gardiner" i siderutene bake men klart ser jo ikke like fint ut proff sota bakruter. er vel ikke stort mere å gjøre kanskje prøve å få den til å bike 300gamp? hvis automat kassa tillater det da? vet ikke om jeg skulle fått tak i noen mildt sota baklykter?
Dropout Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 stile dein olav. Men må du no få sælt audien før du lage d før store planæ gutt
Odd-M Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 hehe, nå bor jeg i kalde nord så skal bi arti og se "Kalde nord" er vel å ta litt i. Veiene på Helgeland hadde ikke vært en utfordring om du så kjørte etthjulstrekk. Flatt terreng og milde vintre ute ved kysten. Så lenge du har gode dekk kommer du frem med hva som helst.
hansol123 Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Skrevet Mai 15, 2009 dropout: det ska no vel ikke hva noko problem å sælgt den nei. har 3 kjøperæ på den no ;D låne e no og i boks så odd-m: vet ikke hvor i nordland du bor men kan være ganske så kaltd og jævli i sandnessjøen vertfall
Joe Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 e-30 og -e34 har mindre enn 10 år igjen før de kan kategoriseres som veteran -GV- .. da skal eg skaffe meg en e34, når den blir veteran så går jo bare prisen oppover .
Joe Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 Er ikke noe problem med Bakhjulstrekk på vinter, bor riktig nok i Bergen, så vinter er ikke det største problemet. Men jo bedre dekk man har jo bedre og lettere blir det å komme seg fram, Det merket jeg på vinteren. man må bare skifte kjøreteknikk når man går over fra forhjul- til bakhjulstrekk. Bakhjulstrekk er litt mer krevende, men mye mer gøy.
hansol123 Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Skrevet Mai 17, 2009 har pratet litt mere med eiern. og det kom frem at bilen var ombyggd fra 535 til 540, og ikke godkjent i vognkortet. hvordan blir det å få det godkjent?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå