Gå til innhold

Hvilke felger skal jeg velge?  

11 stemmer

1. 1. Hvilke felger skal jeg velge?

• BBS RX
      5
    • Hartge Replica
      7

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Spør du meg, får du nei. Alle har jo de felgene nå!

Var en tur på gs i forrige uke og uka før der, og det stod liksom ikke mindre enn 3-4 sett klare til levering. Pluss på vårmønstringa så jeg vel en 3-4 biler med goldline.. tja...

Jeg sier ikke at jeg selv har så jævlig sjeldne felger... men er bare en tanke fra meg!

Skrevet

Alle 3 felgene er jo fine, og kommer helt sikkert til å kle bilen kjempebra. Mitt tips er å ta avgjørelsen selv. Det er tross alt du som skal kjøre rundt i bilen, ikke alle som har stemt over hvilke felger du bør kjøpe...

Skrevet
spør superbeetle her på forumet... jeg for min del kjører b8, men det er dempere som er kortere og sterkere enn de som som følger med sette b10 fordi der får du vel b6 demperene om jeg ikke husker feil...

men da må du kjøpe fjærer i tillegg liksom... men b10 er et bra oppsett! uten tvil...

Jeg er iallefall kjempe fornøyd med B10 settet...

Ang hvilke dempere det er så er jeg litt usikker. Jeg ble fortalt en gang at fordemperne var B8 mens bakdemperne var B6 :?

I vognkortet mitt står det H&R på fjærene..Kanskje det er de som leverer fjærer til bilstein?

Skrevet
Derfor du har hvite felger, fordi du slipper å se dem selv? *Tsk tsk tsk* :)

stemmer det ;-)

men nå er jeg jeg den personen som pusser og vasker bil, mer enn jeg kjører ^^ hehe

Skrevet
spør superbeetle her på forumet... jeg for min del kjører b8, men det er dempere som er kortere og sterkere enn de som som følger med sette b10 fordi der får du vel b6 demperene om jeg ikke husker feil...

men da må du kjøpe fjærer i tillegg liksom... men b10 er et bra oppsett! uten tvil...

Jeg er iallefall kjempe fornøyd med B10 settet...

Ang hvilke dempere det er så er jeg litt usikker. Jeg ble fortalt en gang at fordemperne var B8 mens bakdemperne var B6 :?

I vognkortet mitt står det H&R på fjærene..Kanskje det er de som leverer fjærer til bilstein?

ja ,det stememr det! ;-) hehe

enten h&r elelr eibach tror det er hr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...