kjekk82 Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Så har jeg handlet meg en helårsbil av en veldig hyggeli mann her på forumet nemmelig MacPål.. Bilen er en 05mod 320DT Edition33 med Lemans blå som farge Vannvitti go bil med ett artigt drag i motor selv om det bare er 150 hk så drar 320Nm imponerende. Har igrunnen alltid vært skeptisk til diesel biler men er meget imponert Slenger på noen få bilder, der ett par hvor jeg står sammen med en kamerats nyinnkjøpte herlige og strøkne E21.. Er litt forskjell på 4 karroseri oppgraderinger av 3 serien ja Flere bilder kommer etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Dæven, var bort med lakkereren i sta for å levere noen deler, og der stod 6'ern nylakka og glinsa i sola! Såg ut som en bra jobb han har gjort Var bare montering av litt småtjafs igjen nå sa han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 Ja tror det blir bra,, satser på å være hjemme Våler treffet og få stille den ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Lekkerbisken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Nydelige biler Og Edition 33 blir aldri feil Er helt okei drag i den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Slenger her ut noen få bilder av 6`ern etter jeg hentet den fra lakkerern og fekk på felgene igjen.. Beklager dårlige bilder men jeg er ikke proff fotograf.. Men bedre bilder skal nok komme når vær og vind er optimalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsebrakar Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 To meget flotte biler! seksern er og forblir flaggskipet til BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 To meget flotte biler! seksern er og forblir flaggskipet til BMW Takk for det.. Ja må si det jeg føler meg som en konge når jeg er ute og Cruuuuzer med 6`ern ja . Fantastisk bil med ett rått drag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Dette her er noe verdt å være misunnelig for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Du har all rett til å føle deg som en konge når du kjører denne bilen Min blir faktisk ikke så ulik denne her når den en gang blir ferdig. Flott å se her ca hva jeg har i vente, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 *Sikle sikle!* Har selv gleden av å eie en 6Serie, er utrolig gøy å eie en slik bil Folk snur seg etter den og en damemagnet er den også Du er så heldig å eie faceliften! Kunne ikke se bilen din på Våler Kjørte selv min på banen Stell godt med den, egentlig unødvendig å si Stå på! Prøvde noen skikkelig store og breie originale ACS felger på bilen uten å bli helt fornøyd med resultatet, tror nok BBS krysseikefelger er veien å gå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Utrolig flotte biler!! Ed. 33 er absolutt en flott utgave Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 *Sikle sikle!* Har selv gleden av å eie en 6Serie, er utrolig gøy å eie en slik bil Folk snur seg etter den og en damemagnet er den også Du er så heldig å eie faceliften! Kunne ikke se bilen din på Våler Kjørte selv min på banen Stell godt med den, egentlig unødvendig å si Stå på! Prøvde noen skikkelig store og breie originale ACS felger på bilen uten å bli helt fornøyd med resultatet, tror nok BBS krysseikefelger er veien å gå! Heisann du. Nei Våler var jeg ikke på da jeg jobber på sjøen og kom ikke hjem før tirsdagen etter treffet.. Skulle gjerne vært der ja men slik er denne jobben . Ja stelle med den er et must ja .. Ja tror nok du heller skal holde deg til BBS ja,, er det som er mest tidsriktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Sekseren ble lekker med ny lakk En av mine få drømmebiler som faktisk er oppnåelig. 33'ern er og blir en lekker bil, men jeg er ikke helt sikker på hvilken av de to 3-seriene jeg ville hatt. Tror jeg heller mot den sølvfargede. Ikke bli fornærmet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 Hehehehe,, nei blir ikke fornæmet over det.. Er stor fan av E-21 jeg og meeeeen er ikke like praktisk og god til helårsbil som E-46 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå