Iselin Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Her er god bilen min. Har fått med meg at ett par andre her på forumet har eid den før meg:) Den har fått litt små skavanker av tidligere eier, som tydeligvis ikke kunne ta vare på bil. Den skal på verksted og fikses,skjørter ++ skal på. Mere info skriver jeg når jeg har tid:=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Velkommen som ny medlem her inn! Ser frem til å få vite mer om bilen hehe Bilder er alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iselin Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Pen bil det der Fin clean look Skulle jeg peke på noe så syns jeg du skulle hatt andre lykter med mørk bakgrunn...men det er min mening Velkommen og lykke til på bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Dr_S sin gamle det der Er vel ingen aktive brukere her inne som har eid den etter han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Meget pen bil med riktige felger og flott farge. Ville også ha hatt andre frontlykter, men det er nå så. Velkommen på bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Gressbilder og chrom lykter er SÅ ut!! Ellers en pen bil jeg har sett før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Hehe. La henne nå ta bilder på hva slags underlag hun vil. Gratulerer med Thomas sin gamle bil! Han som hadde den etterpå var vel også her såvidt, men kan ikke huske å ha sett bilen her på lenge nå. Ser ut som den har fått seg en smell i venstre skjerm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Burde være en bra bil med mindre eierne i mellom har klart å sarve den totalt, noe som ville vært synd. Eieren etter Thomas var vel også her inne en stund ja. Han byttet vel understell på bilen og noe småtteri. Ellers ser den ganske lik ut slik den var når Thomas solgte den, heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Pen bil! Originale lykter (gjerne med AE) hadde gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iselin Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 heheh hva er galt med gressbilder? takk takk:) Ja den har fått smell i skjermen ja, pluss at jeg mangler et skjørt, men det skal fikses nå hmm, lykter ja, kanskje det:) er litt keen på en vinge å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Hadde jeg vært deg ville jeg nok valgt å ikke ha vinge, men det er forskjellig smak selvsagt.. jeg liker hvertfall bilen best uten vinge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 flott bil... den har vel blitt litt forsømt etter dr_s sitt eie, men så lenge du fikser den opp, og gjør den fin igjen, så hva gjør vel litt dårlig historie da? hehe... men har du sjekket etter understellslyder og slikt? syntes jeg hørte noen klunker i fjor når jeg så den på treff, men hadde jo full bil da, så kanksje bare den subbet litt men uansett... noen andre lykter, så har du en fin bil! velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iselin Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 ja jeg er litt usikke på den vingen, hmm hehe, takk:) jepp, den skal allefall fikses opp igjen ja:) hmm, fetteren min som er mekaniker sjekket den allefall under før jeg kjøpte den, og da var ting greit, men han har jo ikke kjørt den så han ha jo ikke hørt etter noe lissom:) hehe, må kanskje vurdere disse lyktene:P takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå