vetu03 Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Hmm, kunne jo virket innteresangt!! Sykt råe bilder du tar hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 Eksempelbildet der er vel KRAFTIG bearbeidet?? Stort sett alle bildene mine er kraftig bearbeidet. Det er det som må til for at de skal bli som jeg liker de. Er ikke ute etter og gjengi virkeligheten på noen trofast måte, da jeg finner det rett og slett kjedelig. Det er en mening med det hele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 Det bildet er vel ikke så mye annet enn et HDR bilde om jeg ikke tar helt feil Beklager, men du tar helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Hadde vært litt morsomt om du hadde lagt ut bildene FØR redigering også! Flotte bilder ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 BREITBAU: Jepp, du får som sagt bare si ifra når du er klar så avtaler vi tid & sted. STRAMVAIER: Alltid gøy og treffe andre som har interesse for bil Og bra du er fornøyd, eller så hadde det bare vært bortkastet MORTEYM: Når du har muligheten så ordner vi det! Ellers takk for hyggelige tilbakemeldinger. Hvis noen vil ha bilder av bilen sin så er det bare å ta kontakt med litt info og helst bilde av bilen din, så blir vi enige eller uenige. Det værste som skjer er at du får ett nei, og det skal vel ikke være verre enn at de fleste klarer og leve livet sitt lykkelig videre Det er flere som har tatt kontakt, så forhåpentligvis så vil det begynne og dukke opp litt BMW bilder fra meg om 1-2 ukers tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 Hadde vært litt morsomt om du hadde lagt ut bildene FØR redigering også! Flotte bilder ! Næh.... Og takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 sinnsykt tøffe bilder. Du må prøve å få tatt bilder av flere M biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 snakket litt med deg i vinter om bilder, men har du lyst til å redigere bilder tatt av andre? hehe... hvis jeg er ute å knipser, så kan jeg sende deg RAW filene, så kan du trikse litt... hadde vært moro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 snakket litt med deg i vinter om bilder, men har du lyst til å redigere bilder tatt av andre? hehe... hvis jeg er ute å knipser, så kan jeg sende deg RAW filene, så kan du trikse litt... hadde vært moro! Har tenkt en del over det, for og få litt ekstra "øvning" i redigering, men fant til slutt ut at jeg velger og ikke gjøre det. Det blir for vanskelig å skille mellom hva som er fotografen sitt verk og mitt osv osv bla bla bla for de som ser på bildene osv osv bla bla bla kjedelige problem stillinger bla bla osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Tøffe bilder. Du skal garantert få oppdrag av meg når min nye kommer. Forhåpentligvis denne sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 snakket litt med deg i vinter om bilder, men har du lyst til å redigere bilder tatt av andre? hehe... hvis jeg er ute å knipser, så kan jeg sende deg RAW filene, så kan du trikse litt... hadde vært moro! Har tenkt en del over det, for og få litt ekstra "øvning" i redigering, men fant til slutt ut at jeg velger og ikke gjøre det. Det blir for vanskelig å skille mellom hva som er fotografen sitt verk og mitt osv osv bla bla bla for de som ser på bildene osv osv bla bla bla kjedelige problem stillinger bla bla osv osv okey... det ser du selv... men redigerer du et bilde som jeg tar, DRITER jeg i om du skriver navnet på det hehe... du kan jo liksom veldge å se de, og heller takke nei etterpå liksom... men det ser du selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Da er første bil fotografert. Lager en tråd hvor jeg poster bildene her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1197095 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Du er helt SINNSYKT RÅ!!! Si ifra om du skal til Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå