Gå til innhold

Vil du ha bra bilder av din bil?

Share

Anbefalte innlegg

Eksempelbildet der er vel KRAFTIG bearbeidet??

Stort sett alle bildene mine er kraftig bearbeidet. Det er det som må til for at de skal bli som jeg liker de. Er ikke ute etter og gjengi virkeligheten på noen trofast måte, da jeg finner det rett og slett kjedelig.

Det er en mening med det hele :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BREITBAU: Jepp, du får som sagt bare si ifra når du er klar så avtaler vi tid & sted.

STRAMVAIER: Alltid gøy og treffe andre som har interesse for bil :wink: Og bra du er fornøyd, eller så hadde det bare vært bortkastet :D

MORTEYM: Når du har muligheten så ordner vi det! :wink:

Ellers takk for hyggelige tilbakemeldinger. Hvis noen vil ha bilder av bilen sin så er det bare å ta kontakt med litt info og helst bilde av bilen din, så blir vi enige eller uenige. Det værste som skjer er at du får ett nei, og det skal vel ikke være verre enn at de fleste klarer og leve livet sitt lykkelig videre :D

Det er flere som har tatt kontakt, så forhåpentligvis så vil det begynne og dukke opp litt BMW bilder fra meg om 1-2 ukers tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakket litt med deg i vinter om bilder, men har du lyst til å redigere bilder tatt av andre? hehe... hvis jeg er ute å knipser, så kan jeg sende deg RAW filene, så kan du trikse litt... hadde vært moro!

Har tenkt en del over det, for og få litt ekstra "øvning" i redigering, men fant til slutt ut at jeg velger og ikke gjøre det. Det blir for vanskelig å skille mellom hva som er fotografen sitt verk og mitt osv osv bla bla bla for de som ser på bildene osv osv bla bla bla kjedelige problem stillinger bla bla osv osv :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakket litt med deg i vinter om bilder, men har du lyst til å redigere bilder tatt av andre? hehe... hvis jeg er ute å knipser, så kan jeg sende deg RAW filene, så kan du trikse litt... hadde vært moro!

Har tenkt en del over det, for og få litt ekstra "øvning" i redigering, men fant til slutt ut at jeg velger og ikke gjøre det. Det blir for vanskelig å skille mellom hva som er fotografen sitt verk og mitt osv osv bla bla bla for de som ser på bildene osv osv bla bla bla kjedelige problem stillinger bla bla osv osv :wink:

okey... det ser du selv... men redigerer du et bilde som jeg tar, DRITER jeg i om du skriver navnet på det :-P hehe... du kan jo liksom veldge å se de, og heller takke nei etterpå liksom... men det ser du selv ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...