handsome Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Nydelig bil! Jeg kan være interessert dersom jeg får solgt min e34. Skal det mye til for å fikse lys i instrumentene? Kan du ordne med bilder av rusten som er på bilen og er det alvorlig rust eller overflate? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 eventuelt innbytte for min? er en eldre bmw, men så og si ingen rust! 92 modell i islandgrün metallic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 Hei.. BMW snakket om at det kan være ett batteri bak på speedometeret, som gjør at det ikke lyser i det digitale displayet som forteller hvor mange km ilen har gått.. Men hvis sola står på, så klarer man å se hvor langt den har gått:) Kan ordne bilder av rust ja.. Det er kun dørene det er rust, i bunn.. Kan sende deg bilder.. Send meg en PM med din mail, opeth84, så skal jeg sende bilder.. Er desverre ikke intr i innbytte mot en BMW 5 serie.. Kan være intr i 3 serie, Nissan Micra, Volkswagen Golf/Polo, Hyundai Civic eller andre småe biler, som er bensingjerrige.. Skal brukes som pendlerbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Hei..BMW snakket om at det kan være ett batteri bak på speedometeret, som gjør at det ikke lyser i det digitale displayet som forteller hvor mange km ilen har gått.. Men hvis sola står på, så klarer man å se hvor langt den har gått:) Kan ordne bilder av rust ja.. Det er kun dørene det er rust, i bunn.. Kan sende deg bilder.. Send meg en PM med din mail, opeth84, så skal jeg sende bilder.. Er desverre ikke intr i innbytte mot en BMW 5 serie.. Kan være intr i 3 serie, Nissan Micra, Volkswagen Golf/Polo, Hyundai Civic eller andre småe biler, som er bensingjerrige.. Skal brukes som pendlerbil Ah, skjønner den ja! Jeg sender over en pm straks med min adresse:) Sende over bildene på mail gjerne med info og pris for bilen,er du snill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 Bilen er fortsatt til salgs:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Ikke AC på den eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 Klima Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_L Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Klima int i å bytte mot en e36 318tds org m-teck da? den er gjerri på forbruk av drivstoff. og litt mellomlegg fra deg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Klima Det er klima ja! Og det funker som det skal eller? Fått noen bud? Jeg er ute etter en 525 e34 stv, men finner jeg ingen så blir det vel 520, da det er flere av dem også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 T_A_L: Er ikke så kjmpe intr i å betale noe mer for en bil nå.. Men den så jævlig fin ut, og hørtes genial ut..! Hvor mye tenkte du da? BimmerE46: Klima fungerer det ja.. Jeg har iallefall blitt syk av å kjøre med det på 18 grader:P Har vært ett par, men det er så mye useriøse folk.. Du får siifra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_L Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 T_A_L:Er ikke så kjmpe intr i å betale noe mer for en bil nå.. Men den så jævlig fin ut, og hørtes genial ut..! Hvor mye tenkte du da? 25-30000kr i mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 T_A_L:Er ikke så kjmpe intr i å betale noe mer for en bil nå.. Men den så jævlig fin ut, og hørtes genial ut..! Hvor mye tenkte du da? 25-30000kr i mellom. Desverre T_A_L.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_L Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 ok.. kan ikke gå noe lavere. taper for mye på den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Pris er nå noe satt ned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg