Gå til innhold

BMW e34 520i 1996

handsome
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nydelig bil!

Jeg kan være interessert dersom jeg får solgt min e34.

Skal det mye til for å fikse lys i instrumentene? Kan du ordne med bilder av rusten som er på bilen og er det alvorlig rust eller overflate?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

BMW snakket om at det kan være ett batteri bak på speedometeret, som gjør at det ikke lyser i det digitale displayet som forteller hvor mange km ilen har gått.. Men hvis sola står på, så klarer man å se hvor langt den har gått:)

Kan ordne bilder av rust ja.. Det er kun dørene det er rust, i bunn.. Kan sende deg bilder.. Send meg en PM med din mail, opeth84, så skal jeg sende bilder..

Er desverre ikke intr i innbytte mot en BMW 5 serie.. Kan være intr i 3 serie, Nissan Micra, Volkswagen Golf/Polo, Hyundai Civic eller andre småe biler, som er bensingjerrige.. Skal brukes som pendlerbil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

BMW snakket om at det kan være ett batteri bak på speedometeret, som gjør at det ikke lyser i det digitale displayet som forteller hvor mange km ilen har gått.. Men hvis sola står på, så klarer man å se hvor langt den har gått:)

Kan ordne bilder av rust ja.. Det er kun dørene det er rust, i bunn.. Kan sende deg bilder.. Send meg en PM med din mail, opeth84, så skal jeg sende bilder..

Er desverre ikke intr i innbytte mot en BMW 5 serie.. Kan være intr i 3 serie, Nissan Micra, Volkswagen Golf/Polo, Hyundai Civic eller andre småe biler, som er bensingjerrige.. Skal brukes som pendlerbil :)

Ah, skjønner den ja!

Jeg sender over en pm straks med min adresse:) Sende over bildene på mail gjerne med info og pris for bilen,er du snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T_A_L:

Er ikke så kjmpe intr i å betale noe mer for en bil nå.. Men den så jævlig fin ut, og hørtes genial ut..! Hvor mye tenkte du da?

BimmerE46:

Klima fungerer det ja.. Jeg har iallefall blitt syk av å kjøre med det på 18 grader:P Har vært ett par, men det er så mye useriøse folk..

Du får siifra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...