Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Men bilder av motor klarer du ikke legge ut her. skulle jeg i det hele tatt vurdert en gammal e30 til så mye skulle jeg ha sett bilder av motorrommet FØR jeg hadde giddi ringt.

• 2 weeks later...
Skrevet

Skal få tatt de bildene ja. Men nå har bilen stått fem uker hos autokvikk for bytting av dyser og mapping. Men ser ikke ut som det skjer mest der. Vært greit å fått den ferdig nå kjenner jeg.

• 2 weeks later...
Skrevet

Bilen er registrert men ikke godkjent sånn den står. Tror det skal godt gjøres å få den godkjent hos BT med den motoren i gitt. Bilen er race ready den ja. Tror den blir ferdig hos autokvikk idag. Da kommer det litt bilder av motorrom og div.

Skrevet

ok, men dersom jeg får tak i en 320motor, vil det da være mulig å få den igjennom bl.a. eu-kontroll?

tenker også litt på om jeg skulle være så uheldig å blitt tatt i teknisk kontroll og må vise bil. kan jeg da bare sette i en orginal motor og vise den på bt

Skrevet
ok, men dersom jeg får tak i en 320motor, vil det da være mulig å få den igjennom bl.a. eu-kontroll?

tenker også litt på om jeg skulle være så uheldig å blitt tatt i teknisk kontroll og må vise bil. kan jeg da bare sette i en orginal motor og vise den på bt

ehm, Bilen er registrert men ikke godkjent med turbomotor.

Om du tar ut turbomotoren og setter inn 320 motor for å få den eu godkjent, det går nok an. Men hva er vitsen?

Blir du tatt, så blir du tatt..

Men blir du stoppet og må vise bilen i teknisk kontroll, så er det nok det du må gjøre ja. :wink:

Skrevet

Kjenner du noen som driver med eu så tar de kontrollen med motoren i. Bare å vente ei uke før du bruker bilen etter eu. Da har du liksom byttet motor etter eu. Gjør det ikke vanskeligere en det er.

Skrevet
Takk for det. Tror jeg må legge den på finn til uka. Virker ikke som dette er stedet for å selge den gitt.

legg den på finn ja;) her blire bare diskusjoner allti.. snakker av erfaring hehe

Skrevet
Takk for det. Tror jeg må legge den på finn til uka. Virker ikke som dette er stedet for å selge den gitt.

legg den på finn ja;) her blire bare diskusjoner allti.. snakker av erfaring hehe

Legger du den på Finn blir det iallefall diskusjoner :wink:

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...