erot73 Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 Ingen som vil ha noe å more seg med på Våler altså?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Ikke solgt ENDA?? :OO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 Nei! Står til mapping og litt nye dyser og div hos autokvikk i oslo. måtte bytte dyser da de gamle var tomme på 487 whp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Men bilder av motor klarer du ikke legge ut her. skulle jeg i det hele tatt vurdert en gammal e30 til så mye skulle jeg ha sett bilder av motorrommet FØR jeg hadde giddi ringt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 Skal få tatt de bildene ja. Men nå har bilen stått fem uker hos autokvikk for bytting av dyser og mapping. Men ser ikke ut som det skjer mest der. Vært greit å fått den ferdig nå kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 Bilen er lovet ferdig denne uka. Da er det bare å kjøpe folkens. Billig for denne bilen dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Skulle lakt ut litt mer bilder, er bilen "race ready" ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mehdios Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 mulig å få dette bygget registrert? hva må evnt gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 Bilen er registrert men ikke godkjent sånn den står. Tror det skal godt gjøres å få den godkjent hos BT med den motoren i gitt. Bilen er race ready den ja. Tror den blir ferdig hos autokvikk idag. Da kommer det litt bilder av motorrom og div. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mehdios Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 ok, men dersom jeg får tak i en 320motor, vil det da være mulig å få den igjennom bl.a. eu-kontroll? tenker også litt på om jeg skulle være så uheldig å blitt tatt i teknisk kontroll og må vise bil. kan jeg da bare sette i en orginal motor og vise den på bt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 ok, men dersom jeg får tak i en 320motor, vil det da være mulig å få den igjennom bl.a. eu-kontroll?tenker også litt på om jeg skulle være så uheldig å blitt tatt i teknisk kontroll og må vise bil. kan jeg da bare sette i en orginal motor og vise den på bt ehm, Bilen er registrert men ikke godkjent med turbomotor. Om du tar ut turbomotoren og setter inn 320 motor for å få den eu godkjent, det går nok an. Men hva er vitsen? Blir du tatt, så blir du tatt.. Men blir du stoppet og må vise bilen i teknisk kontroll, så er det nok det du må gjøre ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 Kjenner du noen som driver med eu så tar de kontrollen med motoren i. Bare å vente ei uke før du bruker bilen etter eu. Da har du liksom byttet motor etter eu. Gjør det ikke vanskeligere en det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Takk for det. Tror jeg må legge den på finn til uka. Virker ikke som dette er stedet for å selge den gitt. legg den på finn ja;) her blire bare diskusjoner allti.. snakker av erfaring hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Takk for det. Tror jeg må legge den på finn til uka. Virker ikke som dette er stedet for å selge den gitt. legg den på finn ja;) her blire bare diskusjoner allti.. snakker av erfaring hehe Legger du den på Finn blir det iallefall diskusjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg