Michael Skrevet Mai 14, 2009 Skrevet Mai 14, 2009 Hvis du følger det jeg skrev så skal det virke....har gjort det på flere e36... Men det er et skikkelig dretent brekk på e36 så det holder ikke lenge uansett....
Breitling Skrevet Mai 14, 2009 Skrevet Mai 14, 2009 Må alt ut igjen for å bytte vaiere?? Ja, må nok det
NSR Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Skrevet Mai 15, 2009 Må alt ut igjen for å bytte vaiere?? Ja, må nok det Var noe dritt de jævla fjørene
Breitling Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 Hehe, går greit å få fjørene av, men et hæl.... å få dem på igjen uten spesialverktøy, men med litt tålmodighet så går det greit
AlXz Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 Jeg som satt dem på for han nå.., med vanlig tang Fy faen så lang tid det tok ..
Breitling Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 Hehe.....vet alt om det der.....med en stor tang og et stort flatjern så går det seg til:)
MGR Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 det jeg mente var stramming av wire'ne inni bilen da.. men det man lærer på "bilskolen" det vil si det som heter kjøretøy nå? er ikke støtt alltid det beste det.. slå på lager med hammer for eksempel.. nei, ikke nylon eller messing hammer.. karosseri hammer.. lærern skjønte ikke hvorfor det gikk så helvettes tungt etterpå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå