Torminator Posted May 14, 2009 Posted May 14, 2009 Skal nå montere nye dempere bak og bytter da til K-sport topplager. Men disse er skikkelig løse og jeg kan snurre lett rundt på gummien inni. Den sitter liksom ikke fast i "flensen". Det skal vel overhodet ikke være sånn? På det ene kan jeg bare snurre og vippe litt på gummien, mens det andre kan jeg faktisk i tillegg flytte den opp og ned flere milimeter! Uten noe styrke i det hele tatt! Noen innvendinger?
Torminator Posted May 14, 2009 Author Posted May 14, 2009 Var det jeg kunne tenkt meg egentlig... Får ringe GS i morgen og få de til å sende noen nye fort som bare f***!!!!
///Mysild Posted May 14, 2009 Posted May 14, 2009 hadde jeg vært deg hadde jeg heller bestilt de til e46 m3 men det ser du selv... hehe... men vil nok tippe k-sportene er gode alternativer
Torminator Posted May 14, 2009 Author Posted May 14, 2009 Er de til E46 M3 bedre enn de til K-sport? Hva gjør disse bedre? Er ikke umulig jeg får de til å heller sende slike, da jeg nå fikk et dårli førsteinntrykk fra K-sport... Slakke i begge 2 liksom!!!
morteym Posted May 14, 2009 Posted May 14, 2009 Jeg bytta dempere bak på M3n i dag. Jeg vet ikke hvordan k-sport ser ut, men det var ingenting på disse som var bevegelige. De var helt stive og harde, med en viss fleks er det selvsagt når de er montert. Jeg ville ikke satt på noe som er så mykt, det påvirker kjøreegenskapene.
///Mysild Posted May 14, 2009 Posted May 14, 2009 Er de til E46 M3 bedre enn de til K-sport? Hva gjør disse bedre? Er ikke umulig jeg får de til å heller sende slike, da jeg nå fikk et dårli førsteinntrykk fra K-sport... Slakke i begge 2 liksom!!! de til e46 m3 /e46 cab er noen av de stiveste jeg har vært borti i hvertfall... vurderer å bestille til min også... hadde det på den gamle bmwen...
hagenisse Posted May 14, 2009 Posted May 14, 2009 Jeg kan ikke si jeg merket noe særlig forskjell på de fra E46 M3/cab og de vanlige til E36 jeg da. Men siden ryktet er at de holder lenger så er det de jeg har brukt på mine biler. Skal du ha det stivt er det jo bare å kjøpe noen i rent metall..
hagenisse Posted May 14, 2009 Posted May 14, 2009 Jeg prøvde disse. Stive de, men lagde latterlig mye lyd, så de ble tatt av igjen gitt...
Torminator Posted May 16, 2009 Author Posted May 16, 2009 Topplagerene var seff som de skal være! Var bare jeg som ikke skjønte oppbyggingen. Når de skrus fast, så blir de tighte og fine!
Recommended Posts