Gjest Skrevet Mai 14, 2009 Skrevet Mai 14, 2009 BMWCCN Avd Øst inviterer igjen til autoslalåm, denne gangen en hel dag. Torsdag 21 mai fra klokken 11 til 17. PÅMELDING skjer på mail til: bmwe36@frisurf.no Prøve skilter er ikke lov med mindre det er søkt om til oss som er arrangører. Pris 150kr(200,- for ikke medlemmer) Banen er ny og endret, så nå kjører vi ss2 ! VEIBESKRIVELSE: E6 sydfra -Følg E6 videre nordover ca. 1 km etter avkjøring til Oslo Lufthavn. -Følg skilter til ”Gardermoen Næringspark”. -Kjør rett igjennom Gardermoen Næringspark (McDonalds til høyre) og videre ca. 1 km. -Kjør til høyre i rundkjøring, skiltet mot ”Lie”. -Etter ca. 3 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Militær Flystasjon”. -Etter ca. 2 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark” E6 nordfra -Følg skilter mot ”Militær Flystasjon” gjennom 2 rundkjøringer, 1 stort kryss + 1 T-kryss. -avkjøring til venstre skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark” Fra Hønefoss -Kjør gjennom Nannestad og følg skilter mot ”Militær Flystasjon” -Kjør rett forbi innkjøring til Flystasjon -Etter ca. 5 km, kjør til høyre, skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark” Fra Oslo Lufthavn -Kjør gjennom lufthavnens sentralområde eller følg skilt mot Nannestad og Hønefoss. -Følg skilting mot ”Sand” i stor rundkjøring. -Etter ca. 3 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Vilberg” -Etter ca. 2 km, kjør rett gjennom rundkjøring -Etter ca. 3 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Militær Flystasjon”. -Etter ca. 2 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark” Fra Kongsvinger over Jessheim -Følg skilting mot E6, Hamar, Lillehammer -Følg skilter til ”Gardermoen Næringspark”. -Kjør rett igjennom Gardermoen Næringspark (McDonalds til høyre) og videre ca. 1 km. -Kjør til høyre i rundkjøring, skiltet mot ”Lie”. -Etter ca. 3 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Militær Flystasjon”. -Etter ca. 2 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark”
Chris_325iM Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 jeg kommer selvfølgelig! kjøpt nye dekk så nå skal det kjøres raskere!
hagenisse Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Jeg vurderer ta turen og konkurrere om sisteplassen, men må se det ann litt...
Chris_325iM Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Jeg vurderer ta turen og konkurrere om sisteplassen, men må se det ann litt... siste plassen?
S.Bjørkås Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Mange som er påmeldte? er det sån at jeg kan kjøre hvis det er plass selv om jeg ikke er påmeldt før jeg kommer? vet ikke om jeg rekker pågrunn av jobb.
hagenisse Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 siste plassen? Ja? Jeg har aldri kjørt autoslalom før og snurrer lett, så vil ta tid å komme seg helskinnet igjennom den banen der..
Chris_325iM Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 haha, da er jeg med ante litt ironi i lufta her
Gjest Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Det er ikke noe tidsfrist for oppmøte. men vi regner med å gi oss kl 17. du kan møte opp uten å melde deg på. men vi ser helst at de som kommer sender en mail å bekrefter det til bmwe36@frisurf.no litt lettere for oss da..
NeonMuffler Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 jeg kommer i bilen for å titte og "stille ut" bilen
Gjest Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 er ikke lov med spinning der oppe egentlig, men det har hendt det har skjedd. men vi er der for å kjøre tider ikke spinne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå