Gå til innhold

-89 E30 325 T M20- halv-snik->årets siste(?) banetreff over.


T. Thøgersen
 Share

Anbefalte innlegg

Hjemme etter E30Meet, to flotte dager med suverent opplegg! All kudos til Ehrnst, Kristov, Hylle og alle andre involverte. Gleder oss allerede til neste E30Meet. :)

Bilen har oppført seg eksemplarisk i 2 dager; bremsene funka finfint, dekka satt bra, og Frank kjørte et spor med drifting. Lite røk, men sikkert moro læll. ;)

BMW'n overlevde en tur på bremsebenken også, ålreit å vite sånn ca hvor mye effekt man har lurt ut av den hjemmelagde, gamle M20'n.

Her spenner danskene opp bilen:

gllr5dddrtezfsafdxdf.jpg

al0iywxwjtwezl0h6ksh.jpg

Resultat på hjula, 1.3bar:

2mt2g578t0mi570yqidj.jpeg

Er nok litt mer effekt og hente med evt litt mer tenning og kanskje justere kammen litt, siden effekten avtar såpass tidlig. Men samtidig er den fin å kjøre, vil ikke "ødelegge" det heller. Så man får se.

Noen bilder til:

Ray knipser litt under kaffepause:

i5qkfmrv1m5v67aa8gpk.jpeg

Et bilde jeg tok ute på banen under fotorunden:

08x744aevdpxmfl5yhqc.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er helt rå og går som et skudd! 8)

Takker for testturen, men beklager flatspott'n... Max attack nedover langsiden med sen innbremsing var dårlig combo når man ikke var klar over at man kjørte bil uten ABS..... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virket jo frisk denne bilen nå:) bra dere hadde det gøy

Jada, det funker helt greit. Ikke på noe vis no versting, men vi har det gøy, og det er det som teller.

Fikk du kjørt noe som helst på lørdag?

Bilen er helt rå og går som et skudd! 8)

Takker for testturen, men beklager flatspott'n... Max attack nedover langsiden med sen innbremsing var dårlig combo når man ikke var klar over at man kjørte bil uten ABS..... :oops:

Bare hyggelig, må jo hjelpe til litt med å bli kvitt rattrusta di. ;) Virka som flatspoten gikk seg til litt under det siste passet mitt, det går seg te. Rister litt i 90km/t og i gangfart bare. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Lite nytt, bilen holder fortsatt sammen etter enda en banedag på Rudskogen. ;)

Deltok på NSK kjøring onsdag kveld, og som vanlig så regna det bort så å si.

Gikk ikke helt uten tekniske problemer, idet vi sto i kø for teknisk kontroll streika bensinpumpa i tanken. Etter litt feilsøking fant vi ut at pumpa rett og slett hadde tatt kvelden. Dro så hjem i garasjen og henta en lettere brukt pumpe fra en annen tank jeg hadde liggende. Kjekt å bo en halvtime fra Rudskogen. :mrgreen:

Funka fint med den pumpa, men tror jeg bestiller en Deatschwerkspumpe fra PPF. Greit å ha nok suppe.

Et avstandsbilde fra Pit-bilen:

fi6uyms3k80fbkqqecwm.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...