LinkE34 Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 fy faen for ett artig prosjekt ! lykke til guttær !
T. Thøgersen Skrevet September 29, 2010 Forfatter Skrevet September 29, 2010 Takk takk. Frank og Ronny fikk sveist opp nye trykkrør til IC idag, så da får vi prøve å lade 1,5+ til uka. Drar til Nürburgring på Fredag, så BMW'n får drøye litt.
R Andersen Skrevet September 30, 2010 Skrevet September 30, 2010 Det er to ting her i verden man ikke stiller ned, det er ladetrykk og turtallsperre. Halleluja! Og god tur til Das Ring! Du får sette noen gode BTG-tider...
MagnusA Skrevet September 30, 2010 Skrevet September 30, 2010 Drar til Nürburgring på Fredag, så BMW'n får drøye litt. "Keep it on the black stuff!"
T. Thøgersen Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 Skal prøve etter beste evne.
LinkE34 Skrevet September 30, 2010 Skrevet September 30, 2010 skaff dere ett skikkelig kamera og rigg det opp inne i bilen og gjerne ett på taket og ! så får vi andre sett
MagnusA Skrevet September 30, 2010 Skrevet September 30, 2010 skaff dere ett skikkelig kamera og rigg det opp inne i bilen og gjerne ett på taket og ! så får vi andre sett Med det resultat at rundekortet blir indratt og beste fall kun utestengt resten av dagen Skal det filmes på Ringen under touristenfahrten så må det filmes i smug
F.R.Johansen Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 Det er to ting her i verden man ikke stiller ned, det er ladetrykk og turtallsperre. Halleluja! Og god tur til Das Ring! Du får sette noen gode BTG-tider... Apropos... Satser vi på E30-race på Ringen til året da eller? Både de med og uten överladdning (moahahaha...)!
R Andersen Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 Vi må absolutt få til en E30-tur til Ringen til året! Kan jo fort bli 5 stk. hvis alle har mulighet. Å kjøre overladning til Ringen har vist seg å ikke være så lurt da... Hyhy!
T. Thøgersen Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2010 Vi må absolutt få til en E30-tur til Ringen til året! Kan jo fort bli 5 stk. hvis alle har mulighet. Å kjøre overladning til Ringen har vist seg å ikke være så lurt da... Hyhy! Overlading er best, uten protest.
MagnusA Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 E30 tur hadde vært konge Men jeg har på følelsen at vi kommer til å henge etter hvis vi ikke vi får til noe motor oppgradering i vinter Vi drar ned for årets siste tur 16.-18. oktober
T. Thøgersen Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2010 E30 tur hadde vært konge Men jeg har på følelsen at vi kommer til å henge etter hvis vi ikke vi får til noe motor oppgradering i vinter Vi drar ned for årets siste tur 16.-18. oktober For å møte trusselen blir det motoroppgradering på E30'n her i gården i vinter også..
R Andersen Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 Er dere så redde for 330`n...? Vi drar ned for årets siste tur 16.-18. oktober Da er jeg på HV-øvelse... Jippi!
Boostaholic Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 Det er to ting her i verden man ikke stiller ned, det er ladetrykk og turtallsperre. Halleluja! Og god tur til Das Ring! Du får sette noen gode BTG-tider... Apropos... Satser vi på E30-race på Ringen til året da eller? Både de med og uten överladdning (moahahaha...)! Nei dææven, kan vel ikke være mye vits, 3 ganger så mye effekt, hvis jeg ikke tar i da, så vil det i hvertfall gå dobbelt så fort som vår, altså 4.09 min. BTG..... Men dere kan jo alltids ta en snitzel i Breidscheid og en Currywürst i Brünnchen, så vi får en liten fight opp ex-mühle og inn i Eiskurve...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå