Gå til innhold

-89 E30 325 T M20- halv-snik->årets siste(?) banetreff over.


T. Thøgersen
 Share

Anbefalte innlegg

okok. ja fikk sitte på med kenneth i sommer da kjørte han 8,30 med meg i, dagen før kjørte han 8,18. blaue ecke var det hotellet vi var på forje gang å.

tok fly ned i høst. vi leide swift der kenneth og dem har garasje vi husker ikke va det het. men det var stage1 130 hest. hvor fort kjører du med en stage3?

jeg kjørte vel 9,33 trur jeg men har bare hat 6 runder der ute da. får vel dem under 9 og trur jeg. bestemann av oss kjørete 9,12 har vel max hat 10 runder der han og.:D

kjører dere egene biler ned til påske eller?

hadde vært moro og tatt en tur ned når det er flere norsker der vett:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okok. ja fikk sitte på med kenneth i sommer da kjørte han 8,30 med meg i, dagen før kjørte han 8,18. blaue ecke var det hotellet vi var på forje gang å.

tok fly ned i høst. vi leide swift der kenneth og dem har garasje vi husker ikke va det het. men det var stage1 130 hest. hvor fort kjører du med en stage3?

jeg kjørte vel 9,33 trur jeg men har bare hat 6 runder der ute da. får vel dem under 9 og trur jeg. bestemann av oss kjørete 9,12 har vel max hat 10 runder der han og.:D

kjører dere egene biler ned til påske eller?

hadde vært moro og tatt en tur ned når det er flere norsker der vett:D

Dere leide vel på RentRacecar dere da, tenker jeg.

Tør ikke å gjette hvor fort jeg kjører med stage3, har aldri tatt tida på en eneste runde. Men magefølelsen sier at jeg håper/tror på under 9 min.

Tror det blir fly og Swift i påska, er litt skeptisk til å ta E30-n ned. Mange faremoment når den er såpass ombygd. Evt kunne jeg da tenkt meg å dratt med Gøteborg-Kiel ferga.

Er jo en hel bøling med E30-er her i byen som er sugne på en E30tur hvertfall. :)

Satser på mer enn en tur i 2011. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, nei skal prøve og få med noen kompiser nedover jeg å.

så tar jeg turen med m3n til sommern.

hvor gammel må du være for og kjøre en stage 3 swift?

ser det er 21 på 130hk swiften. og resten av bilene er det 25 og 30.

har egentlig ikke lov og leie en dritt der nede enda hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gött. Ringen er tingen. :)

Forresten, så har det kommet en pakke til bilen fra Koed idag, med diverse stæsj. M21 oljepumpe, ny org. BMW vannpumpe, og litt annet smått og godt. Og enda en pakke med diverse deler er på vei fra et annet sted. :) Så nå blir det forhåpentligvis fart i 2,5 ombygginga snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...