Gå til innhold

-89 E30 325 T M20- halv-snik->årets siste(?) banetreff over.


T. Thøgersen
 Share

Anbefalte innlegg

Etter å ha bytta om triggeroppsettet i forkjølelses-tåke på mandag kveld, så har jeg gått over koblingene en gang til i dag (noen har friuker, og har da tid til å drive med sånt på formiddagen ;) ). Og fant da ut at jeg hadde glemt å koble til jordinga på hallgiveren til veiva. #-o

Kobla, vred på nøkkelen og ble positivt overrasket. It's yet again alive! :D

Var ute en liten tur (på blankslitte r-dekk i regnvær), og det kjennes ut til at det er litt mer fres nå gett. Men det var litt med livet som innsats, så vi får nok vente på tørre veier. :shock:

Stay tuned for updates.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir bra med z45, men synes du skal ta turen til en bremsbenk å få justert inn kammen din opptimalt! det fortjener denne e30n :) kommer ikke til å koste noe kr det vettu, denne er jo rimelig opptimalt mappet etter vei :) jeg må si meg enig i ehrnst, du må komme på e30 treffet og da mener jeg banekjøringen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok stor forskjell nå. :D

Men hvor mye åpning stilte dere syl 6 på i ØD

Og hvor mye rpm skal dere kjøre?

Kammen er justert så nærme 1,9mm vi kom med den ræva Biltema-indikatorklokka vi har.

Sperra er satt til 6500rpm foreløpig.

Vi har akkurat vært ute og mappa og justert litt, og nå begynner det å skje ting. :mrgreen:

Nå er det vel høyst sannsynlig ikke bare den gamle CatCams-kammen som har kødda det til, men nå orker den jo fint å dra høyere på turtall. Går endel bedre på 1,1kg og lavere tenning enn sånn vi kjørte før med 1,6 kg og (det vi trodde hvertfall) var høyere tenning. Kjennes ut som eksostempen har sunket betraktelig i forhold til det det var før, så noe kødd har det vært.

Kjekt at vi har kjørt i en sesong uten å ha sjekka det, men det tar vi på vår kappe. :cry: Virker som Autronic og org. trigger og 60-2 hjul ikke er no spesielt lekkert.

Planen blir å sende den til mapping ho PBC i løpet av sommer /høst.

Og forresten, så blir det ikke no E30 treff i helga, da jeg arrangerer utdrikningslag for Frank Robert i morra. :mrgreen:

Får ta det igjen ved senere anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har det definitivt. Virker som tenninga muligens av en eller annen grunn har vimsa rundt ved høyere turtall og last, og tror ikke den kammen vi hadde før er spesielt gunstig den heller.

Ett eller annet krøll har det vært, får håpe det meste er på stell nå. Moro er det hvertfall at det funker sånn noenlunde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...