Gå til innhold

-89 E30 325 T M20- halv-snik->årets siste(?) banetreff over.


T. Thøgersen
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har noen tips til hvor jeg kan sende bilen til mapping? Helst på østlandet. Jeg har sjekka med PPF, de er opptatt til langt ut i August, og Christer (PBC) har ikke svart når jeg har prøvd å få tak på han. Regner med det er grunnet Gatebil i helga. :)

Har hørt mye positivt om PBC, men er det andre som har noen tips/erfaringer de vil dele med seg, er det bare å si ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Idag har jeg og Frank vært på NSK-kjøring på Rudskogen. Bilen funka finfint, bortsett fra en liten kosmetisk justering på runde nr2. :cry:

Men det går seg te. Sålenge bilen ellers gikk som ei klokke så å si hele dagen, klager vi ikke. Fikk gitt litt mer eksotisk maskineri litt motstand, og det er jo alltid stas. :mrgreen:

Regna konstant hele dagen, glatt som juling, men den nye banen er dritmoro. Gleder meg veldig til å prøve den når det er tørt!

Edit: Hvis det er noen som har bilder fra treffet, legg de gjerne ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har E30-n vært på Rudskogen i 2 dager, jeg har vært på fisketur-ferie, mem Frank R har stått for sjåføransvaret. En liten fugl visket meg i øret at takluka blåste av på langstrekket idag. :cry:

Men det ordner seg. Har en glassfiberluke som skal på plass uansett, så da fikk vi ett spark i ræva til å få fiksa det. :)

Satser på å kjøre på Ford-treffet i morra, hvis været står oss bi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jaja, tida går, E30 består. :mrgreen:

Fikk lufta bilen en 20-25 runder på Trackday.no-treff på søndag, og første gang på tørr bane med r-dekk på bilen for min del. Fungerer fint, men man må vel bare innse at en bremseoppgradering må til.

GPS loggen viste 192km før "Angsten", og da blir det litt snaut med Biltemaskiver og DS2500 klosser, standard gummislanger og standard bremsevæske.

Men ellers fungerer bilen greit, glassfiberluka er festet med Tec7, ny olje, og ellers noenlunde i orden.

Det har kommet en vibrasjon i hele bilen etter treffen bare, regner med opphengslager/hardyskive er litt i overkant slitt. Byttet dem for ett par år siden, men dem har fått endel juling i det siste.

Ellers planer for høsten:

-Bygge bur

-Bremseoppgradering

-Litt opprydding i elnett

-Stivere motor/girkassefester

-Delrinforinger i forstilling, med firehjulskontroll etter det.

Får vi fiksa vibrasjonen(-e) før helga, blir det kjøring på Opeltreffen på Rudskogen. Hvis ikke, skal jeg drikke øl. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...