Gå til innhold

-89 E30 325 T M20- halv-snik->årets siste(?) banetreff over.


T. Thøgersen
 Share

Anbefalte innlegg

Har holdt på litt med bilen idag etter litt tid i dvale for stakkaren. :)

Demonterte turboen så den kan få seg en liten overhaling, stakkars innsugsimpeller. Synes det er snodig at bare en vinge har fått så mye juling hvis det har kommet et såkalt fremmedlegeme inn i turboen men..

knun3wd0iy03sdessgtr.jpg

De delene som mangler på impelleren fant vi i intercooleren:

b02ugw97ht9gybz1d88o.jpg

Fikk ånden over oss når vi fikk rulla inn bilen i garasjen, tok oss litt quality-time å begynte å rette ut bulken jeg ordna på Rudskogen:

sdo04uhawo6pgj5yc1ta.jpg

Frank i full gang med sliping av sparkel.

12hw4ns88wewwwt1xfc2.jpg

Tok ikke noe bilde av "ferdig" oppretting, men det ble ok. Resten av bilen vinner nok aldri Concours d'elegance show uansett, så det blir bra nok.

Ellers tar jeg turen til Trøgstad i morra og leverer turboen til VS for overhaling. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Nei, det er no drit. Nesten verdt jobben med å løfte ut motoren med kassa på.

Kunne tenkt meg å få mappa bilen føre vinteren kommer, kan jo hende det blir litt kjøring på isen. :mrgreen:

Ellers er det jo alltid ting å gjøre med bilen, men hadde vært veldig ålreit om den hadde vært kjørbar.

Får krysse fingrene og vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Hehe, slik blir det forresten hvis noen har tenkt å prøve Opel-felger på E30. Navåpningene stemmer ikke helt overens.. :cry:

tduq74x99n9v8a6plt8r.jpg

:applause::mrgreen:

Må si jeg kjenner meg igjen litt der, Tommy, bare at vi ikke hadde noe avdrager tilgjenglig der vi lå på et jorde i Nürburg med e lita slegge og en gren fra et lokalt tre etter å ha blitt lurt av den lokale møkkafransen på skroten i Müllenbach. "Jaja, alles ok, das ist kein problem"

Vi prøvde forresten å legge på foran og, innpresset var ikke "Kein Problem !!" heller, for å si det sånn :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg kjenner meg igjen litt der, Tommy, bare at vi ikke hadde noe avdrager tilgjenglig der vi lå på et jorde i Nürburg med e lita slegge og en gren fra et lokalt tre etter å ha blitt lurt av den lokale møkkafransen på skroten i Müllenbach. "Jaja, alles ok, das ist kein problem"

Vi prøvde forresten å legge på foran og, innpresset var ikke "Kein Problem !!" heller, for å si det sånn :evil:

Mye som er Keine Probleme på skroten. :) Med den største avtrekkeren fra Engh Racing ordna det seg. Dem hadde aldri skrudd seg av for egen hånd hvertfall.

Mulig jeg har ett nytt sett med hjul til bilen på gang også, stay tuned. :) (Stikkord: Back to the 90's.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...