Gå til innhold

-89 E30 325 T M20- halv-snik->årets siste(?) banetreff over.


T. Thøgersen
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, slik blir det forresten hvis noen har tenkt å prøve Opel-felger på E30. Navåpningene stemmer ikke helt overens.. :cry:

:applause::mrgreen:

Må si jeg kjenner meg igjen litt der, Tommy, bare at vi ikke hadde noe avdrager tilgjenglig der vi lå på et jorde i Nürburg med e lita slegge og en gren fra et lokalt tre etter å ha blitt lurt av den lokale møkkafransen på skroten i Müllenbach. "Jaja, alles ok, das ist kein problem"

Vi prøvde forresten å legge på foran og, innpresset var ikke "Kein Problem !!" heller, for å si det sånn :evil:

Jepp, been there, done that.

Jævla møkkafrans. "Ja, it fitzz!!, kein problem!"

Måtte file av hjørnene også på endeledda måtte vi jo også, subba som f...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, slik blir det forresten hvis noen har tenkt å prøve Opel-felger på E30. Navåpningene stemmer ikke helt overens.. :cry:

:applause::mrgreen:

Må si jeg kjenner meg igjen litt der, Tommy, bare at vi ikke hadde noe avdrager tilgjenglig der vi lå på et jorde i Nürburg med e lita slegge og en gren fra et lokalt tre etter å ha blitt lurt av den lokale møkkafransen på skroten i Müllenbach. "Jaja, alles ok, das ist kein problem"

Vi prøvde forresten å legge på foran og, innpresset var ikke "Kein Problem !!" heller, for å si det sånn :evil:

Jepp, been there, done that.

Jævla møkkafrans. "Ja, it fitzz!!, kein problem!"

Måtte file av hjørnene også på endeledda måtte vi jo også, subba som f...

Tenkte jeg skulle holde kjeft om akkurat det jeg se, virka litt drøyt useriøst å slipe av halve endeleddet på Ringen.... [-X

Men, men, her skal visst alt fram i lyset... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle holde kjeft om akkurat det jeg se, virka litt drøyt useriøst å slipe av halve endeleddet på Ringen.... [-X

Men, men, her skal visst alt fram i lyset... :?

Du vet åssen jeg er, deler alt jeg offentlig jeg vet du :oops:

Men vi tok jo bare litt i hjørnene og kun for transport hjem, såpass må det være lov å innrømme :wink:

Da syns jeg det er værre at eksos anlegget løsna tidligere den samme dagen og førte til punktering på det ene bakhjulet i Brünnhen eller hvor det var hen :o

Oooops.. Der hadde jeg vist delt det også..... #-o:mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle holde kjeft om akkurat det jeg se, virka litt drøyt useriøst å slipe av halve endeleddet på Ringen.... [-X

Men, men, her skal visst alt fram i lyset... :?

Du vet åssen jeg er, deler alt jeg offentlig jeg vet du :oops:

Men vi tok jo bare litt i hjørnene og kun for transport hjem, såpass må det være lov å innrømme :wink:

Da syns jeg det er værre at eksos anlegget løsna tidligere den samme dagen og førte til punktering på det ene bakhjulet i Brünnhen eller hvor det var hen :o

Oooops.. Der hadde jeg vist delt det også..... #-o:mrgreen:

Dæven, er jo som å være med i jævla Bigbrother å være kamerat med deg :!:

Det var forresten i dumpa inn i høyren etter Wippermann at jeg punkterte på venstre bakhjul og fikk en god gammaldags bresladd jeg sent glemmer, sånn bare for å ha fylt inn ALLE fakta her i PROSJEKTTRÅDEN til guttane, nå får vi jaggu gi oss.. :mrgreen:

Skal ha meg sånn under her jeg og som jeg skryter av at jeg har kjørt fort med en heelt original E30 325, 171 hk, er jeg ikke flink, se på meg da ??! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha meg sånn under her jeg og som jeg skryter av at jeg har kjørt fort med en heelt original E30 325, 171 hk, er jeg ikke flink, se på meg da ??! 8)

Hoho, ja der fikk jeg den :stupid:

Og ja jeg syns du skal få deg det, sånn at det kommer TYDELIG frem at jeg har kjørt 0,9 sekunder FORTERE enn deg med samma bilen

:rompe:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde dere hadde montert ett sånn superduper flödestestat grenrør før -11 sesongen, så helt original er den vel ikke lenger? ;)

:mrgreen:

Dæven... Avslørt :^o:oops:

Og ja, monterte jo et svindyrt grenrør med perfekt passform før -11 sesongen...

(PS signatur endret :^o )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...