Gå til innhold

-89 E30 325 T M20- halv-snik->årets siste(?) banetreff over.


T. Thøgersen
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
Her skjer det ikke stort om dagen, men jeg kan nevne at låsen på førerdøra nå har blitt overhalt. Utover det, ikke noe! :)

Ble du inspirert av ny-bilen? ;)

Ja, dét. Også det at jeg har parkert den heeeeeelt inntil 100'n, så da er det greit å kunne komme inn på førersiden også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det ikke stort om dagen, men jeg kan nevne at låsen på førerdøra nå har blitt overhalt. Utover det, ikke noe! :)

Ble du inspirert av ny-bilen? ;)

Ja, dét. Også det at jeg har parkert den heeeeeelt inntil 100'n, så da er det greit å kunne komme inn på førersiden også. ;)

Godt poeng. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Liten update;

Tok et aldri så lite røsk i garasjen i går. Godt akkompagnert av kaffe og napoleonskake. Nok om det...

Begge boomeranger ble byttet, og samtidig oppgradert til GS Performance foringer i innfesting av boomerangene (ja, vi har kjørt med slitne originale til nå).

Kokken (Tommy T.) tok affære og tetta igjen lekkasjen som gjør at gulvet inni bilen blir bløtt ved regnvær.

Begge de hjemmelagede topplagrene/camberplatene ble sjekket og strammet opp (fortsatt tipp topp etter ca. 300+ runder på rudskogen - fornøyd med det, kjenner jeg).

Så tro vi til og bytta venstre hjullager foran også, siden vi allerede var igang.

I tillegg til dette, så ble framhjula skrudd av for å legge om dekk. Av en eller annen grunn så er de ikke runde lengre. Kjenner du til noe rundt dette, Flat-spot Ray? ;)

Da skulle alt være klart til NSK neste torsdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...